کد خبر : 37825
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان:

تفرجگاه های گیلان را برای هنجارشکنان باید نا امن کنیم/ تشکیل شورای امر به معروف در 62 اداره گیلان/ عده ای دنبال راه اندازی مدلینگ در خیابان های گیلان هستند

تفرجگاه های گیلان را برای هنجارشکنان باید نا امن کنیم/ تشکیل شورای امر به معروف در 62 اداره گیلان/ عده ای دنبال راه اندازی مدلینگ در خیابان های گیلان هستند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: ساحل دریا و تفرجگاه های گیلان را برای کسانی که دنبال فساد و مسائل غیر اخلاقی هستند باید ناامن کنیم.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی امروز در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه رشت با اشاره به برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان اظهار کرد: تقدیر از افراد صالح و آمران به معروف و ناهیان از منکر از برنامه های ستاد است.
وی، پرداختن به موضوع عفاف و حجاب را از برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر در پارک ها، کنار دریا، قلیانسراها، مجالس خصوصی و عمومی و تذکر به دست اندرکاران از وظایف ستاد است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه در 62 اداره و نهاد استان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکبل شده است، تصریح کرد: از شوراهای مذکور می خواهیم در مورد وضعیت اداره های استان به ما گزارش دهند زیرا ناراضی کردن مردم از منکرات است.
کربلایی از راه اندازی سایت و پایگاه اطلاع رسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد و بیان کرد: مردم هر جا منکری مانند سگ گردانی با خودرو، فروش مشروبات الکلی در قهوه خانه ها و درخواست رشوه رئیس اداره ها را مشاهده کردند، به سایت مذکور اطلاع دهند.
وی به رفتار بعضی از افراد که وارد گیلان می شوند، اشاره کرد و گفت: ساحل دریا و تفرجگاه های گیلان را برای کسانی که دنبال فساد و مسائل غیر اخلاقی هستند باید ناامن کنیم.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ایجاد تشکل های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ها، بخش ها، شهرها، روستاها و محله های گیلان، خاطرنشان کرد: بعضی از شهرداران مانند شهرداری های رشت و لاهیجان می گویند مردم غم و غصه دارند و باید برنامه های شاد برگزار کنیم اما یادمان باشد حریم خدا رعایت شود و اختلاط دختر و پسر صورت نگیرد.
کربلایی ، امر به معروف و نهی از منکر را واجب الهی ذکر کرد و یادآور شد: با برپایی جشن ها و حضور خانم ها در خیابان ها هیچ مشکلی نداریم و به دنبال رفتارهای تند نیستیم.
وی با بیان اینکه بعضی از متجاهرین به فسق را پررو کردیم، اظهار کرد: می دانیم عده ای می خواهند برنامه مدلینگ را در خیابان های گیلان راه اندازی کنند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به سخنان استاندار در معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و افزود: براساس سخنان استاندار با تمام مدیران گیلان صحبت می کنیم و به آنها خواهیم گفت که مطالبه گر خواسته های مردم در عرصه های مختلف و پاسخگو باشند.
کربلایی با اشاره به اینکه آیت الله فلاحتی در مورد امر به معروف و نهی از منکر شجاعانه و مردانه وارد عرصه شده است، بیان کرد: با تصمیمی که نماینده ولی فقیه در گیلان برای رفع منکرات و احیای امر به معروف در استان دارند از همه می خواهیم از ایشان حمایت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار