کد خبر : 71615
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است

تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای برهم زدن امنیت منطقه است، گفت: تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جمع مردم شهر تالش ضمن تبریک ایام هفته وحدت با اشاره به اینکه صهیونیسم دشمن مشترک اسلام و مسلمین است، اظهار کرد: دشمنی صهیونیسم با اسلام و مسلمان جهان کار امروز و دیروز نیست و آنها از سالیان قبل با هر توطئه و دسیسه در صدد این بودند ضربه‌ای به پیکر اسلام ناب محمدی (ص) وارد کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد بودیم دشمنی صهیونیسم توسط سلمان رشدی و نشر کتاب آیات شیطانی به نمایش گذاشته شد که با مدیریت مدبرانه امام راحل انقلاب خنثی شد، افزود: امروز نیز عروسک‌های خبیث خیمه شب بازی آمریکایی و انگلیسی گروهک‌های تکفیری و سلفی داعش که نه از اهل سنت بلکه صهیونیسم در چهره مسلمان هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این سردار رشید اسلام به معنای واقعی نمونه کامل آیه شریفه «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود که با گروه‌های تکفیری و داعش مبارزه و در کنار مردم سوریه و عراق بود.

وی به تحمیل فشارهای اقتصادی دشمن به ملت ایران اشاره و تصریح کردند: ریشه اصلی فشارهای اقتصادی صهیونیسم است که در گذشته هم کتاب مقدس حضرت موسی (ع) را تحریف کردند و هم مکتب این پیامبر را به بیراهه کشاندند و حالا با جنایت‌های خود کودک و جوان فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند.

امروز آزادی قبله نخست مسلمان مسئله مهم جهان اسلام است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه مشترکات بسیاری بین شیعیان و اهل سنت وجود دارد و باید آن را تقویت و با اتحاد و انسجام در مقابل یک دشمن مشترک و زیاده خواه ایستادگی کرد، گفت: امروز اولین مسئله جهان اسلام اسرائیل و آزادی قبله نخست مسلمانان است و باید در این راستا باید اتحاد خود را به رخ دشمنان بکشیم.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران سال‌ها است که شیعه و سنی برادرانه در آرامش کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، ادامه داد: ما باید مدیون این انقلاب باشیم که پس از گذشت ۴۰ سال هنوز در قالب یک امت واحد کنار یکدیگر قرار داریم.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمنان در حال برنامه ریزی برای بر هم زدن امنیت در منطقه و بین کشورهای اسلامی هستند، تأکید کرد: باید هوشیار باشیم زیرا دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ما اسرائیل را به عنوان یک دولت قبول نداریم، افزود: استکبار جهانی و آمریکا و دیگر متحدانش نمی‌توانند با اختلاف افکنی میان مسلمانان به تشکیل رژیم جعلی در منطقه اقدام کنند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم الگوی وحدت امت اسلامی هستند، گفت: حضور این شهدا در دفاع از حرم اهل بیت سبب شد تا خدشه‌ای به وحدت اسلامی وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار