کد خبر : 85071
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401- 06: 19

تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در «دینداری و بی‌دینی» است

تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در «دینداری و بی‌دینی» است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را مبحث دین و بی دینی دانست و گفت: جبهه قرارگیری و صف آرایی دشمنان داخلی و خارجی در برابر ملت ایران در ماجرای اخیر کاملا روشن است.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده عصر امروز در یادواره سردار شهید حسین فروغی و شهدای میرمحله این شهرستان با اشاره به پیش فن انقلاب اسلامی و تلاش دشمن در کنترل و توقف این جریان پرشتاب اظهار کرد: امروز دشمن در شکست های پی در پی در نبردهای مختلف مایوس شده و از آنجا که از اسلام می‌ترسد، در تلاش است تا مردم را درگیر کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا صحنه درگیری را از منطقه به داخل ایران بکشاند، افزود: دشمن برای کشاندن جنگ به داخل ایران تجاربی ازجمله فتنه ۸۸ دارد و اکنون نیز در چندین عرصه در تلاش برای فشار بر ایران است که تشدید تحریم‌ها، تحریف ماهیت انقلاب و ارزش‌های اسلامی از جمله آن‌هاست.

 

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان یکی از عرصه‌های جنگ علیه ملت ایران را حوزه های اقتصادی دانست و گفت: از جمله عرصه‌های درگیری دشمن در ایران در بعد اقتصادی است و دشمن در صدد است از فرصتی که طی سال‌های اخیر در بعد اقتصادی برای کشور پیش آمده و مردم تا حدودی از وضعیت کنونی نیز خسته شده‌اند، بیشترین بهره را ببرد.

 

علیزاده با اذعان به اینکه در حوادث اخیر دشمن با امپراطوری رسانه‌ای در اختیار خود، تلاش کرد تا ملت را در فشار حداکثری قرار دهد، تصریح کرد: سلسله‌ اقدامات دشمن طی حوادث اخیر نشان می‌دهد آنها بنا داشتند نهایتاً ظرف ۲ هفته تا ۲ ماه با تجزیه مناطق مختلف کشور، فاتحه انقلاب را بخوانند و جمهوری اسلامی ایران را نابود کند.

 

وی با ابراز تأسف از فریب برخی جوانان از غرب‌گدایان و منافقان داخلی و خارجی بیان کرد: بخش زیادی از دستگیرشدگان در حوادث اخیر از طیف آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند که دشمن با انتخاب و آموزش مستمر، آنها را در حوادث و نارامی های اخیر بهره گرفت و توانست با کشته‌سازی و آشوب، فضای ملتهب را در کشور به وجود آورد.

 

به گفته رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، دشمن ابتدا در تلاش بود از فرصت اقتصادی و سپس از طریق آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کند اما با عدم همراهی مردم، اهداف شوم‌شان به سنگ خورد.

 

علیزاده، تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را مبحث دین و بی دینی دانست و افزود: جبهه قرارگیری و صف آرایی دشمنان داخلی و خارجی در برابر ملت ایران نیز این ماجرا را کاملا روشن می‌کند.

 

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به وجوه شباهت حوادث اخیر با حادثه عظیم عاشورا در کربلا بیان کرد: بازبینی حوادثی نظیر شهادت آرمان علی‌وردی و شهید عجمیان، ترسیمی از حوادث روز عاشورا است که عده ای با لگد و سنگ و عده‌ای دیگر با تاختن بر بدن این شهید سعی در نابود کردن حقایق داشتند.

 

وی به موضوع سکوت و عدم جبهه گیری برخی از خواص و مشاهیر در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: در روز عاشورا نیز عده‌ای در عقبه حضور داشتند و با دیدن جنگ علیه امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش سکوت کرده و صرفاً تماشاچی بودند که مشابه این حادثه در رویدادهای اخیر نیز گاها مشاهده می‌شد.

 

به گفته علیزاده، تحریف انقلاب، شعائر اسلامی، دفاع مقدس و ماهیت اجتماعی و معنوی کشور از سوی اغتشاشگران نظیر توهین به امامین انقلاب، آتش زدن منابر و مساجد، بی حجابی و عریان کردن زنان در طی ماه‌های اخیر مشاهده شد اما برخی ها همچنان روزه سکوت گرفته‌اند.

 

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان دلیل فشارهای حداکثری دشمن علیه ملت ایران اسلامی را پیشرفت بی مثال آن دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران رشد و پیشرفت‌های محسوسی در منطقه و جهان داشته و خوشبختانه دولت سیزدهم با تلاش همه جانبه در تلاش برای حل مشکلات در کشور است و در این مسیر اصلاح ساختارها، لازم است همه کمک و البته صبر پیشه کنند.

 

وی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب در کنار رویش ها و پیشرفت‌ها، علف های هرزی نظیر نفوذی ها، غارت گران، غربگرایان و صدها دشمن داخلی و خارجی ورود و رشد کرده‌اند، گفت: کوتاه کردن دست این دست از جماعت دست‌دراز عزمی جهادی و پرتوان است.

 

علیزاده، رشد و پیشرفت کشور را مرهون حضور جوانان در عرصه‌های میدانی و مدیریتی دانست و افزود: اکنون دوسوم عرصه‌های مدیریتی استان گیلان در دست بانیان وضع موجودی است که رییس‌جمهور در سفر به گیلان تاکید داشت تا فضای مدیریتی کشور عاری از حضور این قبیل از مدیران باشند.

 

به گفته رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، بسیاری از امور باقی مانده در گیلان اگر از مدیران گرفته و به مردم واگذار شود یقیناً بسیار زودتر حل می‌شوند و این تجربه در گروه‌های جهادی خود را نشان داده است.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان در حفظ و براقرای امنیت کشور بیان کرد: اگر امروز شاهدیم که مجددا امنیت به کشور برگشته ناشی از حضور به موقع و مجاهدانه بسیجیان و جوانان غیور ایرانی است که در قالب گروه‌های مردمی پای کار ایستادند و کشور را حفظ کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار