کد خبر : 57286
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

مدیرعامل شرکت شیر پگاه گیلان:

تلاش بی‌وقفه شرکت پگاه جهت تولید محصولات لبنیاتی حتی در ایام کرونا/ معرفی چند محصول جدید در سال ۹۹

تلاش بی‌وقفه شرکت پگاه جهت تولید محصولات لبنیاتی حتی در ایام کرونا/ معرفی چند محصول جدید در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان از ورود ۲۰ درصد سهام شرکت پگاه گیلان به بورس خبر داد.

به گزارش گیلانستان، عبدالله قدوسی در نشستی با اصحاب رسانه و دومین جلسه شورای ارتباطات شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سالن اجتماعات شرکت پگاه گیلان  با اشاره به آغاز روز جهانی شیر مدارس و جلوگیری از پوکی استخوان اظهار کرد: مهم‌ترین بخش اصحاب رسانه توسعه سلامت در جامعه بوده و باید این مسؤولیت اجتماعی خود را به‌درستی اجرا کنند.

وی‌ یکی از اهدافِ شرکت پگاه را توسعه سلامتی و جلوگیری از پوکی استخوان در کشور دانست و گفت: در دهه ۳۰ یک توافق میان سازمان یونیسف و وزارت بهداشت انجام و مقرر شد از طرف یونیسف دستگاه‌های تولید شیر به شرکت پگاه داده‌شده و شیر کشور و مدارس توسط این شرکت تولید شود‌.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه کشور  با ابراز نگرانی از وضعیت پوکی استخوان در کشور بیان کرد: اگر سعی در جلوگیری رشد پوکی استخوان در کشور داریم باید از دوران مدارس از این اتفاق جلوگیری شود زیرا ۹۰ درصد مردم ایران از کمبود استخوان رنج می‌برند لذا دولت‌مردان باید توزیع شیر مدارس را بودجه سالانه در نظر بگیرد.

قدوسی با تأکید بر اینکه شرکت پگاه به دنبال رشد تولید و افزایش میزان مصرف شیر در کشور است، تصریح کرد: متأسفانه سن پوکی استخوان در کشور بسیار پایین آمده و تنها راه‌حل برای جلوگیری از این اتفاق توزیع مستمر شیر در مدارس کشور است به همین دلیل در مناطق کم برخوردار شیر به میزان کافی توسط این شرکت توزیع می‌شود.

وی با اذعان به فعالیت بیش از هزار نفر در شرکت لبنیاتی پگاه در پنج استان کشور گفت: روزانه ۴۵۰ تن محصول لبنیاتی شرکت پگاه توسط هزار نیرو در پنج استان کشور توزیع می‌شود که این امر نشان‌دهنده نقش پگاه در ایجاد اشتغال در کشور است.

معرفی چند محصول جدید شرکت پگاه در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان در این نشست با بیان اینکه برنامه شرکت لبنیاتی پگاه توسعه‌ای محور است، اظهار کرد: هدف کارخانه پگاه تولید محصولات لبنیاتی باکیفیت بوده و در تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و برنامه توسعه خود را به‌طور دقیق انجام می‌دهد.

موسی اسماعیل‌زاده با اشاره به تلاش بی‌وقفه شرکت لبنیاتی پگاه در تولید محصولات لبنیاتی و در ایام کروناافزود: شرکت پگاه به‌طور شبانه‌روزی و در ایام کرونا در حال تلاش و فعالیت بوده و یک روز هم تولید محصولات خود را متوقف نکرده و در سال ۹۹ چند محصول جدید به وارد بازار مصرف می‌شود.

وی از ورود ۲۰ درصد سهام شرکت پگاه گیلان به بورس خبر داد و بیان کرد: بر اساس آمار ۵۰ درصد شیر مصرفی در گیلان از استان‌های دیگر وارد می‌شود ولی شرکت پگاه سعی دارد با توسعه دام‌پروری و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده و به‌زودی کمبود شیر تولیدی در استان برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان رعایت دقیق موارد بهداشتی از زنجیره تولید و مصرف را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت پگاه در استان دانست و تصریح کرد: رعایت زنجیره تولید و مصرف برای ما حیاتی بوده و در تلاشیم تغییر طمع جلوگیری شود و از رسانه‌ها می‌خواهم اخبار درست را از مسؤولین این شرکت جویا شده و موارد این‌چنینی را به مسؤولین شرکت پگاه اطلاع دهند.

اسماعیل‌زاده با ابراز خرسندی از عدم کاهش مصرف لبنیات در ایام کرونا گفت: در ۶ ماه اول سال جدید نسبت به مشابه سال گذشته با هیچ‌گونه گونه کاهشی مواجه نشده و کرونا حتی میزان مصرف را با افزایش مواجه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار