کد خبر : 55195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399- 12: 10

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند

تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: بخشی از لجام‌گسیختگی بازار کالاهای اساسی به علت به‌هم ریختگی مدیریتی حادث شده و برخی مسئولان دولتی هم حساسیتی نسبت به این معضل ندارد.

به گزارش گیلانستان، محمد صفری ملک‌میان، به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش جو افسارگسیخته و بی‌منطق در جامعه به علت افزایش بی‌ضابطه کالاهای اساسی اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از نابه‌سامانی بازار کالاهای اساسی به علت به‌هم ریختگی مدیریتی خود دولت حادث شده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه دولت نیز حساسیتی نسبت به معضل تأمین و توزیع کالاهای اساسی ندارد عنوان کرد: عدم برنامه‌ریزی دولت، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های تابعه برای مبارزه با گرانی کالاها نیز از دیگر دلایلی است که امروزه بستر ایجاد مشکلات عدیده‌ای در بازار را فراهم کرده است.

صفری ملک‌میان اذعان دولت و رئیس‌جمهور در روزهای اخیر مبنی بر اینکه بسته اقتصادی جدیدی در حال تهیه و تدوین است را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مجلس از هیچ کمکی به مردم دریغ نمی‌کند افزود: امیدواریم بتوانیم خیلی سریع کالاهای اساسی که در کشور وجود دارد را مدیریت شده در اختیار مردم قرار دهیم.

وی توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار و اقلام ضروری مردم با قیمت‌های مناسب را هدفی که مجلس درصدد تحقق آن است خطاب کرد و اظهار داشت: مجلس به زودی در مورد وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نظر خود را اعلام می‌کند و انتظار داریم وزیر جدید قدرت مدیریتی لازم را داشته باشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس مسدود کردن بسیاری از منافذ نفوذی و اعمال مدیریت بهینه در عرضه تهیه و توزیع کالاهای اساسی را از جمله مطالبات مجلس و نمایندگان از وزیر پیشنهادی صمت خواند و عنوان کرد: گرانی کالاها و اجناس فشار بسیار مضاعفی را به مردم وارد کرده است و باید برای رفع این چالش‌ها تدابیری اندیشیده شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس رسیدگی و توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را نیز از دیگر مواردی که مجلس از مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صمت انتظار دارد اعلام کرد و گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور امروزه دچار چالش‌های عدیده بوده و نیازمند حمایت‌های مالی دولت هستند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار