کد خبر : 93047
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402- 21: 22

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تنزل مقام مادری از دسیسه های مهم دشمن است/ لزوم شکل گیری گفتمان فرزندآوری در جامعه

تنزل مقام مادری از دسیسه های مهم دشمن است/ لزوم شکل گیری گفتمان فرزندآوری در جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تنزل مقام مادری از دسیسه های مهم دشمن است، گفت: تضعیف جایگاه مادر و خانواده، خط فکری دشمن برای رسیدن به اهداف شوم ضد اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر سه شنبه در نشست توجیهی «محله همدل» با حضور بانوان فعال فرهنگی در رشت، اظهار کرد: تقواپیشگی، دعوت به اعمال نیک و مشارکت در کار خوب جامعه را به سمت سعادتمندی می‌برد.

 

وی با بیان اینکه یاس و ناامیدی در جامعه سبب گسترش بی تقوایی می‌شود، افزود: در هنگام بحران‌ها و چالش‌های فرهنگی باید یاس و ناامیدی را از خود دور کنید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مکرر مورد آزمایش الهی قرار داریم، گفت: مسئله حجاب و بدحجابی برای زمان حال و خاص نیست از گذشته هم مطرح بوده است.

 

مهدوی با اشاره به گلایه‌های مردمی در خصوص عملکرد هیئت امنای برخی مساجد گیلان، اضافه کرد: دبیرخانه هیئت امنای مساجد با اوقاف است و سازمان تبلیغات در این بخش نقشی ندارد.

 

وی با بیان اینکه در انجام کار خوب مانع تراشی صورت می‌گیرد، افزود: کارهای خوب همیشه با چالش‌ها و فراز و نشیب روبرو است.

 

گفتمان فرزندآوری باید در جامعه شکل بگیرد

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گفتمان فرزندآوری باید در جامعه شکل بگیرد، گفت: هر کس به نوبه خود در راستای تحقق جوانی جمعیت و فرزندآوری باید تلاش کند تا جلوی چالش جمعیتی گرفته شود.

 

مهدوی با بیان اینکه جوانی جمعیت برای کشور اقتدار می‌آفریند، اضافه کرد: نبود نیروی جوان در کشور، اقتدار و امنیت را در از همه بخش‌ها از او سلب می‌کند.

 

وی با اشاره به رواج سبک زندگی غربی و ضد اسلامی، افزود: افراد به بهانه حمایت از محیط زیست و حیوانات، سگ پروری می‌کنند که در واقع این رفتار یک نوع ظلم به محیط زیست و حیوانات است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر روایتگری اتفاقات ناب محلات و مساجد، بیان کرد: پردازش و تبیین اقدامات و اتفاقات قشنگ در محلات و مناطق دور دست بسیار در فضای رسانه اثرگذار است.

 

مهدوی با بیان اینکه تنزل مقام مادری از دسیسه‌های مهم دشمن است، گفت: تضعیف جایگاه مادر و خانواده، خط فکری دشمن برای رسیدن به اهداف شوم ضد اسلامی است.

 

وی با تاکید بر نشر خوبی‌ها و نیکی‌ها در جامعه، افزود: همانطور که دشمن در مسیر پمپاژ رسانه‌ای بدی‌ها قدم برداشته ما هم باید در انتشار خوبی‌ها و نیکی‌ها تلاش کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دنبال سیاه نمایی و تزریق ناامیدی در جامعه است، گفت: برجسته سازی نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب اسلامی یک تکلیف شرعی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار