کد خبر : 57106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

توجه به موضوع نفوذ به عنوان حربه جدید استکبار لازم و ضروری است

توجه به موضوع نفوذ به عنوان حربه جدید استکبار لازم و ضروری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر آگاهی بخشی به جامعه درباره جنایات آمریکا علیه ملت ایران، گفت: توجه به موضوع نفوذ به عنوان حربه جدید استکبار لازم و ضروری است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر پنجشنبه نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار کرد: رخدادهایی که در روز ۱۳ آبان سال‌های مختلف رخ داده سبب اهمیت و جایگاه خاص این روز در تاریخ انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ در روز ۱۳ آبان این سال‌ها سبب اهمیت این روز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ۱۳ آباد یادآور تقابل ملت ایران با استکبار جهانی است، گفت: در دوران‌های مختلف شاهد ظهور استکبار بوده‌ایم، آمریکای جهانخوار بزرگترین مستکبر عصر حاضر است و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا را مصداق اتم استکبار برشمرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه جوانان نسبت به سیاست‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: توجه ویژه به مسئله نفوذ به عنوان هدف محوری استکبار و زمینه سازی ظهور و نمایاندن ظرفیت‌های ضداستکباری مردم از جمله اهداف بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان است.

پیش بینی ۱۴۵ ویژه برنامه برای یوم الله ۱۳ آبان

حجت الاسلام اشجری، ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا، تبیین عبارت «هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است» و برجسته سازی تروریسم دولتی آمریکا به‌ویژه به شهادت رساندن سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را از دیگر اهداف بزرگداشت روز جهانی استکبار جهانی اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌توانیم برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان به صورت اجتماع محور برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها، فضاسازی‌های محیطی و تبلیغات شهری را با موضوع استکبارستیزی بیش از سال‌های گذشته انجام دهند، افزود: تشکیل نمادین زنجیره انسانی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی در شهرهای ساحلی به منظور اعتراض به سازش برخی از سران کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل توسط ستادهای شهرستانی سازماندهی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن یوم‌الله ۱۳ آبان سال‌جاری با روز ۱۷ ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر عظیم الشان خداوند (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، تاکید کرد: از این تقارن فرخنده برای ابراز خشم مردم مسلمان از سیاست‌های خصمانه و تحریم‌های ناجوانمردانه و دشمنی‌های کینه توزانه آمریکا نسبت به ملت ایران بهره‌برداری می‌شود.

وی به پیش بینی ۱۴۵ ویژه برنامه یوم الله ۱۳ آبان در سطح استان گیلان اشاره و اظهار کرد: اجتماع استانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت به صورت میدانی همراه با فاصله گذاری فیزیکی و رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار