کد خبر : 58498
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399- 59: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تأکید کرد:

توجه به نقش هیئت های مذهبی در فضاسازی معنوی و الگوسازی فرهنگی

توجه به نقش هیئت های مذهبی در فضاسازی معنوی و الگوسازی فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اهمیت توجه به کارکردهای اطلاع رسانی هیئت های مذهبی، گفت: نباید از نقش هیئات مذهبی در فضاسازی معنوی و الگوسازی فرهنگی غافل شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و کارکرد رسانه در هیئات مذهبی، اظهار کرد: هجمه‌های شدید تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه یکی از توطئه‌های آن‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه کارکرد اطلاع‌رسانی در هیئت‌های مذهبی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: کارکرد رسانه و اطلاع‌رسانی در زمان طاغوت نمود داشته به گونه‌ای که این هیئات بودند که نقش آگاهی سازی و اطلاع‌رسانی از جنبه سیاسی را به عهده داشته و در ظهور انقلاب اسلامی نقش پررنگ خود را نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه نقش هیئات در فضاسازی معنوی و الگوسازی فرهنگی نباید دست کم گرفته شود، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و درست این نقش را پررنگ‌تر نمود و به خصوص اینکه یک هیئت مجموعه‌ای از رسانه‌ها در بخش‌های مختلف است.

مهدوی با اشاره به اینکه مهمترین نقشی که رسانه‌ها در مورد هیئات باید ایفا کنند فرهنگ‌سازی صحیح برای اقشار مختلف جامعه است، تاکید کرد: هیئات مذهبی و نحوه اطلاع‌رسانی آنها می‌توانند شکل صحیح تبلیغ اسلامی را بر عهده داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در واقع توانایی ایجاد تحول عاطفی و گرایش به سمت اعتقادات دینی در مخاطبان را دارند، افزود: هیئات مذهبی با تقویت و استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مانند تولید ویدئو و پوستر باید جلوه‌های عظیم از ارادت مردم را به خاندان اهل بیت (ع) در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار