کد خبر : 92574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار/ ۲ نفر دستگیر شدند

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار/ ۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، متهمان در حوزه استحفاظی شهرستان رودبار با یک دستگاه خودرو نیسان در حال انتقال مواد مخدر هستند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: پلیس با حضور نامحسوس در محور مورد نظر خودرو این افراد را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش را کشف کرد.

 

سردار ملکی تصریح کرد: قاچاقچیان ۳۳ و ۳۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به سمت مخدر صنعتی را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

 

سردار ملکی اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار