کد خبر : 81379
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

یادداشت مدیرمسئول:

تولد ۸ سالگی گیلانستان/ سالهایی پر از خاطرات تلخ و شیرین

تولد ۸ سالگی گیلانستان/ سالهایی پر از خاطرات تلخ و شیرین

هشت سال فعالیت و کار رسانه‌ای که سرشار از خاطرات تلخ و شیرین برای مجموعه گیلانستان بوده است.

به گزارش گیلانستان/ یادداشت مدیرمسئول: شانزده مهر سال ۱۳۹۳ بود که اولین خبر بر روی خروجی این پایگاه خبری تحلیلی منتشر و آغاز رسالت رسانه‌ای مجموعه گیلانستان بود.

 

و امروز سالروز هشت سالگی این رسانه مردمی است، (رسانه‌ای بدون هیچ وابستگی به نهاد یا اشخاص حقیقی و حقوقی) که در این مدت تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی را تجربه کرد.

 

از شکایت‌های متعدد مسئولین همچون امام جمعه سابق رشت، برخی نمایندگان مجلس، مدیران کل، اعضای شورا و… که همواره ادامه نیز دارد تا تهدید‌هایی از سوی افراد خاص و دارای قدرت و ثروت که با روش‌های مختلفی درصددند مانع افشای فسادهای خود و خانواده‌شان شوند، جملگی از روزهای پُرمشقت و دشوار گیلانستان می‌باشد.

 

انتشار خبرهایی با هدف کمک به حل مشکلات شهری مردم، پایکار آوردن مسئولان استانی برای تمرکز بر مطالبات قشر ضعیف جامعه، بیان بدون سانسور دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی مردم، تلاش برای ایجاد و اهمیت‌سازی موضوعات مذهبی و فرهنگی در ادارات، تبدیل شدن به رسانه‌ای با پایگاه اجتماعی مطلوب و اثرگذار و برخورداری از مخاطبینی بسیار دلسوز، بصیر و مومن نیز از افتخارات این پایگاه خبری تحلیلی می‌باشد.

 

بر همین اساس به بهانه تولد هشت سالگی گیلانستان جمعی از جوانان و عزیزانی که از بدو تاسیس تا هم اکنون، مدتی در این رسانه مشغول فعالیت بوده‌اند در دفتر تحریریه گرد هم جمع شده و این روز را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار