کد خبر : 38262
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398- 04: 17

ثبت رکورد جهانی پاروزنی توسط ورزشکار گیلانی

ثبت رکورد جهانی پاروزنی توسط ورزشکار گیلانی

رکورد پاروزنی با قایق با پدل بورد به طول ۱۴۰ کیلومتر و در مدت‌زمان ۲۵ ساعت توسط یک فرد گیلانی جابجا شد.

به گزارش گیلانستان فرشید سلمان پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور ایران دارای جوانان با استعدادی در عرصه ورزشی است، اظهار کرد: کشور ایران در همه رشته‌ها استعدادهای فراوانی دارد که باید موردتوجه مسؤولان مربوطه قرار گیرد که اگر این امر در انجام شود، جوانان این کشور قادرند رکوردهای زیادی را جابجا کنند.

وی با اشاره به  جزئیات رکورد زده‌شده در رشته پاروزنی با پدل بورد گفت: این رکورد درگذشته به نام یک ورزشکار نروژی  بود که ۱۳۰ کیلومتر را در مدت‌زمان ۲۴ ساعت پارو زد که من موفق به ارتقای آن به ۱۴۰ کیلومتر در مدت‌زمان ۲۵ ساعت شدم.

رکورددار جهان با اذعان به اینکه ثبت این رکورد، پنجمین رکورد من در دنیا است، تصریح کرد: من قبل از ثبت این رکورد چهار رکورد دیگر ازجمله، موج‌سواری با تخته در مسافت ۳۰ کیلومتر، حمل قایق یک تنی به مسافت پنج کیلومتر در مدت‌زمان دو ساعت و ۳۰ دقیقه را به ثبت رسانده بودم.

سلمان پور با گله‌مندی از مسؤولان بابت عدم‌حمایت از خود در ثبت این رکوردها بیان کرد: در طول این چند سال که من موفق به ثبت این رکوردها شدم یک مقام مسؤول از استان هیچ حمایتی از من نکرده و حتی یک تماس هم نگرفتند ولی من به این مسائل بی‌توجه بوده و برای ارتقا نام ایران تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار