کد خبر : 87175
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

جایگاه سوخت اشجع آستارا به دلیل عدم دریافت پایان کار افتتاح نشد

جایگاه سوخت اشجع آستارا به دلیل عدم دریافت پایان کار افتتاح نشد

شهردار آستارا با اشاره به اینکه جایگاه سوخت اشجع به دلیل عدم دریافت پایان کار افتتاح نشد، گفت: این جایگاه تا اطلاع ثانوی و تا کسب مجوزهای لازم بازگشایی نخواهد شد.

به گزارش گیلانستان، میثم الوان پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جایگاه سوخت اشجع مجوزهای لازم برای صدور پایان کار از جمله تاییدیه سازمان ایمنی و آتش نشانی و سایر تاییدیه های لازم را دریافت نکرده است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان آستارا برای رفع هرچه سریع‌تر ایرادات قانونی و افتتاح این پروژه جهت رفاه حال شهروندان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر آستارا تا حصول نتیجه مبنی بر دریافت پایان کار این مجموعه پیگیر این موضوع هستند.

 

الوان پور با بیان اینکه حفظ امنیت جانی و مالی شهروندان در اولویت شورای اسلامی و شهرداری آستارا قرار دارد، اضافه کرد: با نظر به اینکه بهره‌برداری قبل از اخذ مجوز، تخلف محسوب می‌شود بر همین اساس این جایگاه تا اطلاع ثانوی و تا کسب مجوزهای لازم بازگشایی نخواهد شد.

 

گفتنی است؛ جایگاه سوخت اشجع آستارا از تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری به دلیل تعمیرات تعطیل شده بود و طبق برنامه اعلامی می‌بایست ظرف مدت ۹ ماه جهت ارائه خدمات به شهروندان آماده می‌شد و حتی برنامه افتتاح آن نیز در ایام الله دهه فجر نیز پیش بینی شده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار