کد خبر : 63490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

رئیس پلیس راهور گیلان:

جریمه ثبت‌شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می‌شود

جریمه ثبت‌شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می‌شود

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: جریمه ثبت شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می‌شود و مالکان این خودروها نگران پیامک‌ جریمه نباشند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع کرونا مقابله با ترددهای غیرضروری و اعمال محدودیت‌های تردد در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

رئیس پلیس راهور گیلان بیان کرد: علاوه بر محدودیت‌های شبانه، محدودیت‌های تردد بین شهری برای شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند نیز اعمال می‌شود؛ اکنون رودسر و رودبار در وضعیت نارنجی هستند.

طالبی افزود: مالکان خودروها که برگه تردد داشته و برایشان پیامک اعمال جریمه ارسال می‌شود به پیامک‌ها توجهی نداشته باشند این پیامک‌ها به منزله ثبت جریمه برای مالکان نیست.

رئیس پلیس راهور استان گیلان عنوان داشت: خیلی از مالکان این پیامک را به منزله ثبت جریمه تلقی کرده و در همان ساعات اولیه نسبت به پرداخت جریمه اقدام می‌کنند.

وی گفت: برخی از خودروها برگه تردد داشته و یا در ساعات شب تردد ضروری داشتند که دوربین‌ها ممکن است اشتباهی برای این خودروها ثبت جریمه‌ داشته باشند.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان ابتدا با مراجعه به سامانه‌های مربوط و سایت راهور از ثبت جریمه خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سپس مبلغ را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: متأسفانه از زمان اجرای محدودیت‌ها خیلی از رانندگان پلاک‌های خودروهای خود را دستکاری می‌کنند تا پلاک خودرو محو شده یا به پلاک دیگری تبدیل شود.

طالبی تصریح کرد: در این صورت پیامک جریمه به شماره پلاک اشتباه دیگری ارسال می‌شود در صورت گزارش این موارد و اثبات صحت آن قبض جریمه این رانندگان حذف می‌شود.

وی افزود: شهروندانی که مجوز داشته و تردد شبانه ضروری دارند نگران قبض جریمه صادر شده نباشند و با مراجعه به پلیس راهور قبض جریمه آن‌ها باطل می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار