کد خبر : 85748
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401- 19: 12

جزئیات جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین

جزئیات جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین در گیلان در چهار محور فرهنگی ،علمی، اقتصادی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، جهان‌بخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی جوانان برتر ایران‌زمین در گیلان اظهار کرد: هدف از برپایی این جشنواره جوان برتر ایران‌زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی است.

 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان این جشنواره بر پایه تقویت روحیه فداکاری، خلاقیت و خودباوری و نیز ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی در کنار حمایت از ابتکار و الگوسازی و در نهایت شناسایی و ارزش‌نهادن اندیشه‌های سازنده جوان برومند ایرانی اسلامی تمرکز خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه جشنواره استانی جوان برتر با همکاری دستگاه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کارکرد این جشنواره در زمینه‌هایی چون قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل‌بیت (ع)، کارآفرینی، دانش‌بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزشی و فعال اجتماعی تدارک‌دیده‌شده است.

 

آرمان به برگزاری نخستین نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره با حضور دستگاه‌های عضو ستاد اشاره کرد و گفت: این جشنواره با شرایط سنی ۱۸ تا ۳۵ سال اسفندماه هم‌زمان با سالروز تولد حضرت علی‌اکبر (ع) در استان گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار