کد خبر : 93145
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

مدیرکل مدیریت بحران گیلان تشریح کرد؛

جزئیات خسارت بارش باران در ۳ شهرستان گیلان

جزئیات خسارت بارش باران در ۳ شهرستان گیلان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، جزئیات خسارت بارش باران به شهرستان‌های استان را تشریح کرد.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از بارش شدید باران و وزش تندباد در برخی نقاط گیلان، بررسی خسارت احتمالی این جریانات جوی در دستور کار مدیریت بحران قرار گرفت.

 

وی از مسدود شدن محور روستایی تالش بر اثر رانش زمین خبر داد و افزود: بر اثر بارش شدید باران در شبانه روز گذشته، حرکت گل و لای از مناطق مرتفع در منطقه آق اولر شهرستان تالش منجر به مسدود شدن راه روستایی شد که با کمک نیروهای بخشداری و گروه واکنش سریع فرمانداری شهرستان تالش، این جاده باز شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از قطعی برق در مناطق ماسوله رودخان و قلعه رودخان شهرستان فومن خبر داد و بیان کرد: برق این مناطق بر اثر بارش باران در شبانه روز گذشته قطع شد.

 

مرادی ادامه داد: سقوط تیر برق و آب گرفتگی خانه‌ها بر اثر بارش باران و طوفان در مناطق ماسوله رودخان و قلعه رودخان شهرستان فومن صورت گرفت که با کمک نیروهای فرمانداری و بخشداری، مشکلات این مناطق برطرف شد.

 

وی از قطعی پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان شفت هم بر اثر بارش باران و سقوط درخت خبر داد و افزود: با کمک نیروهای فرمانداری و گروه‌های کمکی از شهرستان‌های مجاور، مشکل قطعی برق در شهرستان شفت برطرف شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از تخریب سقف ۳ خانه در شفت بر اثر بارش باران و وزش باد خبر داد و اضافه کرد: مالکان خانه‌ها و املاک آسیب دیده بر اثر بارش‌های شبانه روز گذشته در گیلان، برای جبران خسارت‌های وارده، با در دست داشتن مدارک و اسناد مالکیت به بخشداری و فرمانداری شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار