کد خبر : 3253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
دیدگاه‌ها برای جشن انقلاب با سخنرانی سردار علیزاده در حسینیه حضرت رقیه(س) رشت + تصاویر بسته هستند

جشن انقلاب با سخنرانی سردار علیزاده در حسینیه حضرت رقیه(س) رشت + تصاویر

جشن انقلاب با سخنرانی سردار علیزاده در حسینیه حضرت رقیه(س) رشت + تصاویر

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت رقیه(س) رشت با سخنرانی سردار نظرعلی علیزاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “درگیلان“، مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی شامگاه شنبه 17 بهمن به همت ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرک شهید باهنر در حسینیه حضرت رقیه (س) شهر رشت برگزار شد.

سردار نظرعلی علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان سخنران اصلی این مراسم بود و همچنین برادر حاج رضا نیکوکار از شاعران برجسته گیلانی نیز به شعرخوانی پرداخت.

در این مراسم مجتبی امین دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر از برنامه های فرهنگی، تربیتی و سیاسی دقایقی برای مردم سخن گفت.

IMG00009 IMG00006 IMG00014 IMG00001 IMG00003 IMG00013 IMG00008 IMG00007 IMG00012 IMG00004 IMG00011 IMG00005 IMG00002 IMG00010

 

نظرعلی علیزاده در مراسم مذکور با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهید حامد کوچک‌زاده را گرامی می‌داریم.

وی به اقدام بزرگ امام (ره) در وقوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام (ره) پرچم اسلام را برافراشت و اسلام را در درون ملت ایران زنده کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه امام (ره) ملت ایران را با فرهنگ اسلامی آشنا کرد، گفت: زمانی افرادی اسلام‌ستیز بر کشور حکومت می‌کردند و در تلاش بودند دین را از زندگی مردم حذف کنند.

علیزاده به جمع شدن مردم دور ولایت اشاره کرد و یادآور شد: 22 بهمن سال 57 امام (ره) موفق شد انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی هنر بزرگ مردم ایران را حلقه زدن دور ولایت فقیه خواند و بیان کرد: مردم پای علم امام (ره) ایستادند و به شهادت رسیدند تا انقلاب به پیروزی رسید.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه رهبری و مردم دو رکن نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دو رکن مذکور وقتی در کنار همدیگر قرار گرفتند انقلابی بنیان‌کن را تشکیل دادند و پس از 1400 سال حکومت اسلامی در ایران تشکیل شد و اسلام در حاکمیت قرار گرفت.

علیزاده وقوع انقلاب اسلامی را فصل جدیدی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و مردم هنوز با صلابت در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند.

*انقلاب اسلامی از جهان اسلام عبور کرده است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از منطقه و جهان اسلام عبور کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در تمام دنیا تبدیل به جبهه حق در مقابل باطل شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اضافه کرد: امروز ملت ایران جدی‌تر از گذشته انقلاب را دنبال می‌کند و خود را باید در مقابل دشمن که از هر طرف ضربه می‌خورد، آماده کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه مردم دنیا متوجه فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند، بیان کرد: مراکز علمی استکبار چاره‌ای غیر پذیرش شکست را ندارند.

وی، انقلاب اسلامی را جبهه حق در مقابل جبهه باطل خواند و تصریح کرد: امروز تمام اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از صحنه‌های زیبا برای خلق حماسه سیاسی است.

علیزاده متذکر شد: حضور در صحنه انتخابات آن‌قدر بزرگ است که 1400 سال تاریخ گذشته و خون‌بار اسلام را پشت سر داریم ضمن اینکه اکنون در شرایط ویژه‌ای هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده در هر کدام از انتخابات‌ها یک رکورد جدیدی زده است، خاطرنشان کرد: آمریکا به‌دنبال تحول در انتخابات به طرف غرب‌گرایی است و ما به‌دنبال تحول به طرف اسلام‌گرایی هستیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به اهداف دشمن در انتخابات و پس از آن اشاره کرد و یادآور شد: اگر انتخابات به نفع نیروهای ارزشی یا غرب‌گرا رقم بخورد آمریکا توان موشکی را در مقابل معیشت مردم قرار می‌دهد تا نتیجه بگیرد و برای این موضوع هزاران بهانه درست می‌کند.

علیزاده با اشاره به اینکه اگر انتخابات به نفع غرب‌گرایان باشد برای ورود استکبار فرش قرمز پهن می‌کنند، اظهار کرد: برخی به‌دنبال در اختیار گذاشتن چاه‌های نفت به غرب هستند.

وی به موفقیت نیروهای ارزشی در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر نیروهای ارزشی رای آورند در مقابل رفتار غرب‌گراها اعتراض می‌کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه نیروهای غرب‌گرا به‌دنبال تشکیل مجلسی همراه با آرمان خود هستند، تصریح کرد: بسیاری در داخل ابایی ندارند اعلام کنند نماینده دولت و اعتدال هستند.

علیزاده بر انتخاب بهترین گزینه‌ها تاکید کرد و گفت: نامزدهایی همراه با آرمان‌های انقلاب انتخاب شوند و بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

*تکثر نامزدها مشکل اصولگرایان

وی تکثر نامزدهای انتخابات بین نیروهای ارزشی و اصولگرا را از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: سه نفر از شهرستان رشت به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند اما 20 نفر کاندیدا داریم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان خواستار در صحنه ماندن سه نفر از نامزدهای اصولگرا برای ورود به مجلس در شهرستان رشت شد و بیان کرد: اتفاق مذکور بعید و سخت به نظر می‌رسد.

علیزاده به تخریب نامزدهای انتخاباتی توسط برخی از طرفداران دیگر نامزدها اشاره کرد و یادآور شد: تخریب کاندیداها دور از اخلاق اسلامی است.

*3 راهکار به نتیجه رسیدن اصولگرایان در انتخابات

وی با تاکید بر در کنار همدیگر قرار گرفتن نیروهای انقلابی، اظهار کرد: از دو طریق می‌توانیم به جمع‌بندی ارائه لیست نامزدهای انتخاباتی برسیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان نخستین راهکار را تصمیم‌گیری جمعی نیروهای اصولگرا عنوان کرد و افزود: راهکار دوم دور همدیگر جمع‌شدن نامزدهای انتخاباتی است.

علیزاده با بیان اینکه اگر دو راهکار مذکور موفق نشد راهکار سومی وجود دارد، تصریح کرد: سه راهکار به طور همزمان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اگر از طریق دو راهکار نخست موفق نشدیم ناچاریم با نظرخواهی از مجموعه نیروهای انقلابی و پس از آن با نظرسنجی بین مردم به جمع‌بندی به لیست مشترک برسیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تاکید براینکه اگر نامزدها توافق داشته یا نداشته باشند مجبور هستیم با روش سوم لیست مشترک را ارائه کنیم، بیان کرد: امیدواریم نمایندگان خوبی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بفرستیم و مجلس‌ شایسته‌ای تشکیل شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

رفتن به نوار ابزار