کد خبر : 49732
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399- 59: 15

به همت گروه‌های جهادی و بسیجیان؛

جشن نیمه شعبان در سنگر؛ از نذر نان تا ضدعفونی معابر شهری

جشن نیمه شعبان در سنگر؛ از نذر نان تا ضدعفونی معابر شهری

با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن جشن های نیمه شعبان با پخت نان نذری تا ضدعفونی معابر شهری در بخش سنگر انجام شد.

به گزارش گیلانستان، به جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مراسم های اعیاد و مناسبت های مذهبی بخش سنگر همچون سراسر کشور با شکل و روش خاصی برگزار شد.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، ستاد بزرگداشت نیمه شعبان (پنج شنبه،  ۲۱ فروردین)  توانست فعالیت هایی را در سطح شهر سنگر انجام دهد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

از جمله فعالیت هایی که امروز همزمان با نیمه شعبان در سطح شهر سنگر انجام شد اجرای جشن مولودی با مدیحه سرایی مداح اهل بیت علیهم السلام به صورت سیار در سطح شهر بود که با شنیدن نوای این مولودی خوانی بسیاری از مردم از خانه ها و مغازه داران را دلشاد کرد.

در کنار توزیع سبد کالا در قالب بسته های حمایتی به خانواده های کم درآمد، پخت نان صلواتی نذر تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام نیز در هشت نانوایی مشخص شده سنگر با هدف عمومی سازی و فرهنگ سازی خیرات و نذر برای ظهور امام عصر(عج) و ترویج فرهنگ ایثار انجام شد.

ضد عفونی و گندزدایی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ناوگان عمومی از دیگر فعالیت هایی بود که جوانان بسیجی و جهادی این بخش با شعار «به سر شوق جهاد دارم…» در روز نیمه شعبان انجام گرفت.

بسیجیان شهر سنگر، مانند همیشه، حضور خود را در صحنه واجب دانستند و احساس تکلیف کردند و برای اینکه وظیفه خود را در جهت کنترل، مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام دهند کار ضد عفونی کردن و پاکسازی سطح شهر، معابر اصلی و فرعی و ناوگان عمومی را که از آغاز شیوع کرونا شروع کرده اند، تا پاکسازی کامل ویروس ادامه می دهند.

احمدی، نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ستاد نماز جمعه، پایگاه مقاومت و شهرداری سنگر تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا آلام این روزهای سخت را برای مردم کمی آسان تر کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار