کد خبر : 52368
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399- 32: 18

جلسه معارفه «اکبر میثاقیان» برگزار شد

جلسه معارفه «اکبر میثاقیان» برگزار شد

مراسم معارفه «اکبر میثاقیان» سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش گیلانستان،عصر سه شنبه (۲۰ خرداد) در هتل سفید کنار بندرانزلی مراسم معارفه «اکبر میثاقیان» سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار شد.

اکبر میثاقیان در این مراسم با بیان اینکه تلاش می‌کنم در هشت بازی باقیمانده نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا ملوان در لیگ دسته یک فوتبال بماند، اظهار کرد: انتظارم از همه مردم، مسئولان و هواداران تیم محبوب ملوان بندرانزلی این است که تنها به بقای این تیم در لیگ فکر کنند و تیم از هرگونه حاشیه دور بماند.

وی افزود: تضمین می‌کنم هشت بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و پس از آن برنامه‌های بلند مدت خود را برای این تیم محبوب کشور اعلام می‌کنم.

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: در حال حاضر ۱۵ روز تا آغاز رقابت‌ها باقی مانده و در این زمان کم نمی‌توان از نظر فنی با بازیکنان کار زیادی را انجام داد و تنها تلاش کادر فنی تیم بر این خواهد بود که بازیکنان از نظر روحی آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات را داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود در صورت تأمین اعتبار و برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم، بازی تدارکاتی با تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس و فولاد در تهران برگزار شود.

میثاقیان افزود: مهمترین اولویت من پیروزی در هشت بازی باقی مانده و ماندن ملوان در لیگ یک است چرا که نه تنها مردم انزلی بلکه یک ایران عاشق ملوان است و این تیم باید متحول شود.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز از ۲۶ بازی انجام شده در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار