کد خبر : 75123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبرداد؛

جمعه، روز میزبانی مردم گیلان از رئیس جمهور/ حضور وزرای دولت در شهرستان‌ها

جمعه، روز میزبانی مردم گیلان از رئیس جمهور/ حضور وزرای دولت در شهرستان‌ها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش های مهم گیلان رسیدگی می شود.

به گزارش گیلانستان، مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگویی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر حجت الاسلام رئیسی و هیئت دولت به گیلان، اظهار کرد: هیئت دولت روز جمعه مهمان گیلان است و در این سفر موضوعات مختلف استان از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین افزود: وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌های گیلان موضوعات را پیگیری می‌کنند و تلاش شده در این سفر به پروژه‌های استانی نگاه ویژه شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به برخی چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف استان، لزوم پیگیری این موضوعات را مورد تأکید قرار داد و گفت: در سفر رئیس جمهوری به موضوعات مهم گیلان نظیر زباله سراوان، حوزه آب، خط ریلی رشت- انزلی و آستارا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

گودرزوند با بیان اینکه نگاه امیدبخش و گرهگشا به این سفر داریم، تصریح کرد: پیگیری و حل موضوع پسماند، آب شرب و اشتغال در استان مطالبه جدی گیلانیان از رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: نمایندگان گیلان در حوزه‌های انتخابیه خود موضوعات مربوط به شهرستان‌ها را از وزرا و هیئت دولت پیگیری و مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار