کد خبر : 2792
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394- 04: 22

جناب دکتر ثابت قدم شما شخصا بعنوان شهردار رشت مسئولید و باید پاسخگو باشید!

جناب دکتر ثابت قدم شما شخصا بعنوان شهردار رشت مسئولید و باید پاسخگو باشید!

تعیین روزی به نام رشت با این سابقه فرهنگی و شاد کردن دل مردمی که بار اصلی پرداخت هزینه های شهرداری را برعهده دارند کاربسیارخوبیست ولی آنچه بد است برخی رفتارهای ناهنجاری است که ممکن است نشان از برنامه ریزی انتخاباتی داشته و موجب جریحه دارکردن قلوب مردم گردد.

به گزارش درگیلان به نقل از خزر، در روزی که با تدبیر برخی مسئولان شورا و شهرداری، به عنوان روز رشت نامگذاری شد، شهرداری با برپایی مراسمی سعی در برپایی جشن و ایجاد نشاط و سرور در بین مردم نمود. تعیین روز رشت و تدارک برنامه هایی برای شاد کردن مردمی که اکثرا به دلیل رکود اقتصادی و مشکلات بسیار غبار غم بر صورتشان نشسته کار بسیار خوبی است ولی چرا باید از طریق راه انداختن کارناوال و دیدن رقص و رفتارهای ناهنجارمردم را شاد کرد؟! چه میزان از پول شهرداری به این گروهها داده شده است؟

شهرداری رشت که می توانست با بهره گیری از هنرمندان بومی طنزپرداز، برپایی نمایش های تاریخی و مذهبی، معرفی بزرگان و مفاخر رشت و گیلان زمین، صحنه آرایی صحنه های وداع شهیدان شاخص رشت، حضور در بیت نماینده محترم ولی فقیه و بازخوانی آداب و رسوم سنتی استان گیلان لحظات خوبی را برای تمام اقشار مردم رقم زند، در اقدامی غیرقابل تصور کارناوال هایی را در میدان اصلی شهر و خیابان اعلم الهدی به راه انداخت که در آن برخی دختران بزک کرده در اختلاط با پسران نامحرم، به رقصیدن در مقابل انظار عمومی مردم پرداختند. اتفاقی که شاید در تاریخ رشت پس از انقلاب اسلامی هیچ همانندی نداشته باشد و به راستی زنگ خطر را برای تمام مردم متدین و دیندار رشت و مسئولان نهادهای نظارتی و انقلابی به صدا درمی آورد.

ترافیک وحشتناک این روزهای رشت که به دلیل قفل کردن به یک باره مرکز شهر و بطورطبیعی تحمیل بار ترافیک به حلقه خیابانهای دور رشت بوجود آمده،اطلاع ندادن به شهروندان در خصوص قراردادهای شهرداری  و انجام برخی از آنها با ترک تشریفات،تقابل با میراث فرهنگی برسر یافته هایی با قدمت تاریخی در میدان شهرداری و محل احداث پیاده راه به اصطلاح فرهنگی! ابله خواندان منتقدان توسط شهرداری که قبل از رشت شهردار هیچ شهر ریز و درشتی در کشور نبوده و حالا سکوت معنادار شهردار رشت و مشاور ارشد وی سبب می شود تا نتوانیم عینک بدبینی را کنار گذاشته و بپذیریم تمام این ها ناشی از ضعف مدیریت شهردار رشت است.

جاخالی دادن و تحمیل بار اصلی بر دوش سازمان فرهنگی و ورزشی رشت که البته انتقادات جدی به عملکرد آنهم وجود دارد از ضرورت پاسخگویی و قبول مسئولیت شخص ثابت قدم و واحدهای اصلی دخیل در این حرکات موزون از جمله کارگروه فرهنگی و در عین حال مرتبط با پسماند و روابط عمومی نمی کاهد….

ثابت قدم باید هرچه سریعتر پاسخ دهد. آنهم در ایامی که مجددا فضای رشت به عطر معطر شهیدان و فرزندان وطن که برای حفظ مملکت از داعشی های کثیف کیلومترها دورتر از میهن در حال جانفشانی هستند، عطراگین شده است. همانها که با داشتن فرزند بیست روزه از جان گذشتند تا برخی امروز در کمال آرامش از جیب عوارض و پول مردم حرکت موزون انجام دهند!!

زنگ خطر  در شهرداری رشت به صدا درآمده است

شاید نخستین نشانه آن جا بود که برخی از مسئولین شهرداری و اعضای شورا در ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) اقدام به برپایی جشن تولد برای شهردار میانسال رشت نموده و مسئولان شهرداری اعم از زن و مرد در این مراسم، هر یک به نوعی فرصت به دست آمده را غنیمت شمارده و زبان به تحسین شهردار گشودند. جالب آنکه برخی که ادعای دینداری شان به آن جا رسیده است که خود را مفسر نهج البلاغه می خواندند، در این محل برگزاری این مراسم حاضر بوده و حتی در پای پوستر منتشر شده از این مراسم، امضایشان خودنمایی می کرد! یکی از آخرین فرزانگان زمین و امیرکبیرگیلان از جمله القاب اهداشده به ثابت قدم از جانب برخی افرادی بود که از طرف وی دارای پست خوبی در شهرداری شدند.

حالا گویا این جریان  به حرکت “موریانه” ای خود ادامه داده و تصور نموده اند خواهند توانست، کارناوال تاتر و رقص را در شهر رشت آن هم در محل وداع شهیدان مدافع حرم با مادرانشان، به راه بیندازند.

 

جناب آقایان ثابت قدم، جباری و آن دسته از اعضای شورا و مسئولان شهرداری روی سخن با شماست: در روزی که یک برادر و مجتهد شیعی با شجاعت و مردانگی مثال زدنی حرف حق را دربرابر دیکتاتورهای زورگوی عربستان زد و به تاسی از سرور و سالار شهیدان در برابر ظالم ایستاد و سرانجام به شهادت رسید، بهتر نبود حداقل کمی بیشتر دقت و مراعات میکردید؟ نکند شما هم مثل فرد تهرانی الاصل و مدعی اصلی بساط بومی و غیر بومی این چند سال، شیخ شهید را هم بومی به شمار نیاوردید؟

جناب دکتر ثابت قدم شخص شما مسئول هستید چون شهردارید و باید پاسخگو باشید……

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

سلام. هم شهردار و شورا ز شهر باید پاسخگو و عذرخواهی کنند.

رفتن به نوار ابزار