کد خبر : 13109
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396- 16: 17

جناب مدیرکل از جیب خود خرج نمایید نه از جیب مردم

جناب مدیرکل از جیب خود خرج نمایید نه از جیب مردم

اقای مدیرکل بازی فوتبال علاوه بر بازی رفت، بازی برگشتی هم دارد!! از گذشتگان خود عبرت بگیرید

به گزارش گیلانستان، امیر غفاری در یادداشتی برای این پایگاه خبری نوشت:

همین چند سال پیش بود که یک ژنرال بازنشسته ولی عاشق، سپیدرود را با حمایت تماشاگران با تعصب و بازیکنان با غیرت از سایه بی مهری های ناعادلانه و ناکامی های چند ساله تا دسته یک کشور رسانید و پس از آن براساس قانون “دوی امدادی” خوش غیرتان دیگر رشتی که اتفاقاً هیچ کدام مناصب دولتی نداشتند و باز هم با حمایت مردم ورزش دوست رشت کار را بدست گرفتند و اتفاق افتاد آن اتفاقی که دهه ها  منتظر آن بودیم بله “صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر” رخدادی که که قلب مردم رشت را بیش از پیش خوشحال کرد و مایه اتحاد و همدلی و نشاط روزافزون همشهریان شد .

حال بگذریم از روز صعود و جشن و شادمانی و دور افتخار مسئولینی که هیچ نقش شایان توجه ای در صعود این تیم نداشتند که البته تماشاگران زمان شناس سپیدرود با واکنش منفی آنان را از این حرکت نمایشی منصرف نمودند و اگر نبود محافظان و نیروی انتظامی ،بطری های آب معدنی تماشاگران بر سر و دهن مدیرکل ورزش و استاندار اصابت می نمود !

اما اتفاق تلخ بعد از صعود تیم باریشه رشتی شروع شد زیرا دقیقاً مصادف شد با تبلیغات ریاست جمهوری و اینجا

بود که آقای رهنما مدیر کل ورزش و جوانان با رانت مدیر کلی می بایست از دولت روحانی در مبارزات انتخابات دفاع می نمود اما در دست خود چه داشت؟ و چه کارنامه موفقیت آمیزی داشت؟که بخواهد روی آن مانورز دهد جز نا رضایتی روسای هیات های ورزش که در این سالها جز بی مهری و عدم تخصیص بودجه مناسب از سوی جناب مدیر کل چیزی نصیبشان نشده بود و البته که بودجه ها می بایست خرج میتینگ های انتخاباتی و صد البته با پوشش روز جوان و نقش ورزش در مشارکت انتخابات و … می شد اینجا بود که مدیرکل داستان ما می بایست برگ برنده ای رو می کرد و آن چیزی نبود جز لقمه حاضر و آماده ای بنام تیم  لیگ برتری سپیدرود !!

متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با استبداد تمام و استفاده از زر و زور!! سر مربی جوانان و دلسوز و حرف شنوی تیم سپیدرورد را بعنوان  “زینت المجالس” تمام میتینگ های انتخاباتی آقای روحانی  نمود و  تیم سپیدرود لیگ برتری را مصادره به نفع یک جریان سیاسی که به گفته کارشناسان و آگاهان ذره ای نقش در صعود و پیروزی و درخشش آن نداشت نمود . استفاده مکرر از جناب سر مربی تا بدان جا پیش رفت که برخی گمان می نمودند که ایشان یکی از مسئولین ستاد دولت روحانی در رشت  است !!!

ولی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان چند نکته را به طور کلی فراموش کردند .

نخست آنکه ورود ورزش و هنر به عرصه و کارزار مبارزات سیاسی کاری بس عبث و اشتباه و خسارات جبران ناپذیری  در پی دارد و انجام آن توسط هر دولتی مردود و مذموم است .

دوم اینکه تهیه سپیدرود متعلق به همه مردم گیلان و رشت است و همه اندیشه ها و جناح ها و حتی کسانی که در هیچ گرایش سیاسی نیستند و بردن سپیدرود در زیر چتر یک جناح باعث سرخوردگی هواداران و کسانی که از این تیم حمایت کردند میگردد و این هزینه ای بس سنگین را متحمل تیمی خواهد کرد که مهمترین سرمایه آن حمایت های مردمی است و راه سختی را در مسابقات لیگ برتر دارد .

سوم اینکه مدیرکل محترم، تیم سپیدرود را که مایه وحدت و اتحاد و یکپارچگی مردم رشت گردیده بود را با خودخواهی تمام به سمت یک گرایش و جناج سیاسی سوق داده و دقیقاً آن کارکرد وحدت آفرین تیم را به بهای ناچیز پیروزی کاندیدای خود از بین برده و دیدم به چشم خود که بین چند نفر از هواداران به دلیل حمایت و یا عدم حمایت این تیم از کاندیدای مورد نظر مدیرکل بحث در گرفته بود

…….و اما جناب رهنما مدیرکل محترم ورزش وجوانان گیلان   به خود زحمت دهید و از سرمایه شخصی خود خرج کرده  و از سپیدرود این تیمی که هم اکنون نماد وحدت و اتحاد همه مردم رشت  تبلور یافته خرج نکنید ورزش را وارد بازی های سیاسی خود نکنید اینکه یک تیم را اینقدرغرق جناح سیاسی خود نمودید فکرکرده اید که اگر جناح موافق شما در انتخابات پیش رو پیروز نشود گه بسیار هم محتمل است چه بر سر سرنوشت تیم سپید رود خواهد آمد؟؟؟؟

اقای مدیرکل بازی فوتبال علاوه بر رفت،  بازی برگشتی هم دارد !! از گذشتگان خود عبرت بگیرید

بدرود .

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار