کد خبر : 704
تاریخ انتشار : جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

جولان دختران بد حجاب وسیگاری در دهکده ی ساحلی انزلی+عکس

جولان دختران بد حجاب وسیگاری در دهکده ی ساحلی انزلی+عکس

دهکده ساحلی انزلی این روزها مانند بیشتر ایام حیات خلوت زنان و دختران بی‌حجاب و سیگار به دست شده است.

به گزارش در گیلان ، مجتمع تفریحی‌ـ‌رفاهی دهکده ساحلی یکی از نقاط زیبای این شهرستان است که تعدادی از واحدهای مسکونی آن در اختیار برخی نهادها و سازمان‌های دولتی قرار دارد، از این رو بیشتر برنامه‌ها و همایش‌ها در این دهکده همجوار با دریا برگزار می‌شود.

دهکده ساحلی انزلی به دلیل همجواری با دریا و برخورداری از ویلاهای بسیار زیبا و شیک مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، گردشگرانی که دهکده ساحلی را با حریم داخلی خود اشتباه گرفته‌اند و بی‌خیال هرگونه نظارت بدون حجاب در کوچه‌ها و خیابان‌های آن تردد می‌کنند.

دهکده ساحلی انزلی در ایام تعطیلات به‌ویژه پنجشنبه و جمعه‌ فصل‌های بهار و تابستان با استقبال زیاد گردشگران مواجه است، افرادی که تعدادی از ویلاهای آن را در اختیار دارند و هر سال یک بار برای تفریح و گردش می‌آیند.

امروز هم پنجشنبه است و با وجود هوای بارانی، مسافران دهکده در خیابان‌های آن تردد می‌کنند اما با وضعیتی که جامعه اسلامی ما نمی‌پسندد یعنی دختران و زنان بی‌حجاب و بدحجاب و سیگار به‌دست و مردانی با شلوارهای کوتاه و یقه باز، گویا دهکده را با اروپا اشتباه گرفته‌اند.

با توجه به اینکه بخشی از دهکده ساحلی انزلی در اختیار سازمان‌های دولتی است، بنابراین باید نظارت بیشتری بر این دهکده زیبا اعمال شود تا افراد دیگر از صحنه‌هایی که برخی‌ها به دلیل خودباختگی ایجاد می‌کنند، دچار رنجش خاطر نشوند.

آنچه در عکس زیر می‌بینید نمونه‌ای از یک مشت خروار است./فارس

.خبر1

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سینا جمعه , 10 شهریور 1402 - 15:53

یک مشت هرزه که از شهرهای دیگه میان اینجا عقده هاشون رو این شکلی خالی میکنن. همه از دم هرزه پتیاره.

رفتن به نوار ابزار