کد خبر : 14105
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396- 20: 19

حجت الاسلام مهدوی: گفتمان عفاف و حجاب به صورت تخصصی در مدارس راه اندازی شود/ سردار میرحیدری: حجاب منشور تمام عیار آگاهی است

حجت الاسلام مهدوی: گفتمان عفاف و حجاب به صورت تخصصی در مدارس راه اندازی شود/ سردار میرحیدری: حجاب منشور تمام عیار آگاهی است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری ها به نگاه پیشگیرانه نیاز دارند، اظهار داشت: باید گفتمان عفاف و حجاب را به صورت تخصصی در مدارس راه اندازی کرد.

به گزارش گیلانستان، نشست صمیمی فعالین فرهنگی و مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با فرمانده نیروی انتظامی و معاونین ایشان برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه اهتمام ویژه پلیس برای برخورد با آسیب های اجتماعی تحسین برانگیز است، اظهار داشت: جهاد نرم با دشمن از سخت ترین جنگ های ممکن است.

وی با اشاره به اینکه تشکل های مردمی با بودجه محدود به دنبال اصلاح فرهنگ عمومی هستند، تصریح کرد: باید بین نیروی انتظامی و این تشکل ها حلقه های واسطه قدرتمندی ایجاد شود.

وی افزود تشکل های مردمی با وجود اینکه بودجه های بسیار اندکی نسبت به دستگاه های فرهنگی دارند امّا با اخلاصی که دارند فعالیت های فرهنگی با برکت و تاثیرگذاری انجام داده اند. اگر مرزها امنیت داشته باشد امّا امنیت فرهنگی و اخلاقی نداشته باشیم، ضرورتی به استفاده از گلوله  توسط دشمن نیست بلکه با استعمار و استحمار، امنیت فرهنگی جامعه زیر سوال خواهد رفت.

وی هدف از این نشست ها را ارتباط صمیمی و مداوم و تبیینی بیشتر در جهت پیوند نیروی انتظامی با تشکل های مردمی برای بیان چالش ها و درد ها و ارائه راه حل های بیشتر و جدیدتر و غیر کلیشه ای تر، بیان داشت.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء با تاکید بر اینکه فضای دیوان سالارانه أهداف و برنامه های اثرگذار را کمرنگ می کند، خاطرنشان کرد: پرهیز از قضاوت های عجولانه و برخورداری از روحیه جهادی برای اصلاح جامعه به لحاظ فرهنگی ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری ها به نگاه پیشگیرانه نیاز دارند، اظهار داشت: باید گفتمان عفاف و حجاب را به صورت تخصصی در مدارس راه اندازی کرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی دشمن روی نسل جوان ایران، با هزینه های نجومی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای دفاع از نظام اسلامی آرمان ها باید به جای آرم ها در اولویت باشند.

حجاب منشور تمام عیار آگاهی است

در ادامه این نشست صمیمی فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: حجاب منشور تمام عیار آگاهی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا میرحیدری” در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب با بیان اینکه اصالت زن عفت اوست و حجاب مهم ترین رکن عفت است، اظهار داشت: حجاب بیانگر عزت و وقار انسان است.

این مقام ارشد انتظامی حجاب را جذب کننده خوبی ها و دفع کننده شر دانست و افزود: حجاب از آلوده شدن جامعه به فساد جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه حجاب منشور تمام عیار آگاهی است، تصریح کرد: زیبایی و شرافت تنها با عفاف و حجاب معنا پیدا می کند.

در این نشست معاونین فرماندهی نیروی انتظامی نیز گزارشاتی از حوزه مسئولیتشان ارائه نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار