کد خبر : 76656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

سخنرانی حسین شریعتمداری در اختتامیه جشنواره حبیب

سخنرانی حسین شریعتمداری در اختتامیه جشنواره حبیب

مدیر رسانه و اطلاع رسانی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اختتامیه دومین جشنواره استانی «حبیب» ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ با سخنرانی مدیرمسئول روزنامه کیهان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام «بهرام یوسفی » با اشاره به اینکه دومین جشنواره استانی «حبیب» در چهار محور تعظیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل‌های دینی، تولید آثار در حوزه جمعیت و خانواده و مسجد و امام محله در حال برگزاری است، اظهار کرد: در دوره نخست این جشنواره، شاهد نتایج خوبی بودیم و امسال نیز به دنبال ارتقای کیفیت آثار تولیدی هستیم.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا روز ۱۰ اسفند است، تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده با ارسال به ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی، ارسال آدرس ویدئو به سایت سازمان و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ از طریق پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: داوری آثار ارسالی از سوی دبیرخانه آغاز شده است.

یوسفی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی «حبیب»، افزود: مراسم اختتامیه همزمان با روز ۱۹ اسفند سال‌جاری از ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: سخنران اصلی این مراسم، «حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان است.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: آثار در دو بخش فنی و محتوایی داوری می‌شوند و آثاری که در دوره گذشته در جشنواره حضور یافته‌‌اند، مجاز به شرکت در این دوره نمی‌باشند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار