کد خبر : 63792
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399- 29: 12

نماینده مردم آستارا در مجلس:

حضور مردم در انتخابات باعث تقویت نظام و کشور می‌شود/ به فردی رأی دهیم که با مردم صادق باشد

حضور مردم در انتخابات باعث تقویت نظام و کشور می‌شود/ به فردی رأی دهیم که با مردم صادق باشد

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را باعث تقویت نظام و کشور دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات باعث انتخاب افراد کاردان و کاربلد در پست‌های مدیریتی کشور می‌شود.

به گزارش گیلانستان، غلام‌رضا مرحبا اظهار کرد: انسان‌ها در طول تاریخ، فارغ از نژاد، مذهب، قوم و قبیله‌ای که داشتند همواره برای به دست آوردن تعیین حق سرنوشت خود تلاش کرده‌ و تمدن‌های بسیاری زیادی سراغ داریم که با برگزاری انتخابات، سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه دنیا نسبت به گذشته متفاوت‌تر شده است، تصریح کرد: ملت‌های بسیاری هستند که همواره به تعیین حق سرنوشت خود نیاز پیدا نکرده و به رژیم‌های تک‌نفره و استبدادی رضایت داده‌اند که نمونه‌هایی از آن را در کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ملت آزاده و شهیدپرور ایران در طول تاریخ برای به دست آوردن تعیین حق سرنوشت خود همواره تلاش کرده‌اند، گفت: با اینکه کشور دچار استبداد بود، اما مردم در یک اقدام انقلابی به سمت مشروطه و پس از آن انقلاب اسلامی خیز برداشتند و در این راه، خون‌های زیادی ریخته شد.

مرحبا با اشاره به اینکه مردم ایران با هدف غلبه به رژیم طاغوت قیام کرده و به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نظامی را تأسیس کردند که بر پایه حضور مردم اداره می‌شد، گفت: در چنین نظامی حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی شرایط کشور را حساس توصیف کرد و افزود: سال‌ها است کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و تاکنون بحران‌هایی زیادی نظیر: جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته‌ایم که محاصره اقتصادی، آخرین موردی بود که با هدف تحت فشار قرار دادن معیشت مردم، بر کشور تحمیل شد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی فهم سیاسی مردم ایران را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی آگاه هستند که ریشه مشکلات کشور در کجا است و می‌دانند که چه موقع باید از حق خود دفاع کنند و در طول تاریخ، بارها این را ثابت کرده‌اند.

مرحبا حضور مردم در انتخابات را باعث تقویت نظام و کشور دانست و بیان کرد: حضور مردم در انتخابات باعث انتخاب افراد کاردان و کاربلد در پست‌های مدیریتی کشور می‌شود و فرد انتخاب‌شده به دلیل پشتوانه مردمی قوی می‌تواند در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور تأثیرگذار باشد.

وی انتخابات ۱۴۰۰ را در دنیا مهم دانست و افزود: در ماه‌های آینده چند انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم که انتخابات ریاست‌جمهوری از مهم‌ترین آن‌ها بوده و لازم است همه افراد فارغ از سلایق و احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کرده و به افراد ذی‌صلاح رأی بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخصی‌که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود نقش بسیار مهمی در معشیت مردم و آبادانی کشور دارد، گفت: به فردی باید رأی بدهیم که با مردم صادق بوده و قلب او برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی بتپد.

مرحبا با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری باید به کسی رأی بدهند که مدیر و مدبر بوده و بتواند کشور را از گردنه‌های بسیار سخت عبور دهد، افزود: عرصه، عرصه بسیار سختی بوده و لازم است همه مردم برای یک انتخاب درست و تعیین سرنوشت چهار ساله کشور در انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار