کد خبر : 64068
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399- 58: 10

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت:

حقوق و مزایای پایان سال و عیدی کارکنان شهرداری و نیروهای حجمی اعم از پاکبانان، فضای سبز و نگهبانان پرداخت شد

حقوق و مزایای پایان سال و عیدی کارکنان شهرداری و نیروهای حجمی اعم از پاکبانان، فضای سبز و نگهبانان پرداخت شد

عطایی گفت: حقوق و مزایای پایان سال کلیه کارکنان شهرداری رشت و نیروهای حجمی اعم از پاکبانان، فضای سبز و نگهبانان پرداخت شده است.

به گزارش گیلانستان، مهندس ناصر عطایی اظهار داشت: حقوق و مزایای پایان سال کلیه کارکنان شهرداری رشت اعم از رسمی، قراردادی، پیمانی و حجمی پرداخت شده است.

مهندس ناصر عطایی عنوان کرد: با تاکید و توجه ویژه شهردار رشت به وضعیت معیشتی پاکبانان، کارگران فضای سبز و خدماتی حقوق مزایای این عزیزان مانند ماه گذشته، پیش از کارکنان شهرداری پرداخت گردید تا بعد از سالها شاهد لبخند رضایت بر لبان این قشر زحمتکش باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت با بیان اینکه نظام هماهنگ پرداخت در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است افزود: با شناسایی منابع درآمدی جدید و با همراهی مناطق پنجگانه شهرداری رشت تقریبا به یک ثبات درآمدی پایداری رسیده‌ایم و هم‌اکنون که در روزهای پایانی سال قرار داریم توانستیم پاسخگوی مطالبات پرسنلی باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت افزود: پرداخت کسورات بیمه و مالیات کارکنان از جمله مواردی است که در سنوات قبل زیاد به آن توجه نمی‌‌شد و این امر منجر به افزایش بدهی به سازمانهای مربوطه و بروز مشکل برای پرسنل می شد اما با دستور شهردار کسورات حقوق و بیمه کارکنان نیز پرداخت شده است.

عطایی با بیان اینکه بدهی سنواتی حق بیمه‌ نیز تعیین تکلیف و بخشی از آن پرداخت شده است عنوان کرد: ۱۴ ماه بود که در بخش بیمه تکمیلی هیچ پرداختی صورت نمی‌گرفت واکنون با بیمه طرف قرارداد به شکل کامل تسویه کردیم.

وی بدهی‌های سنواتی شهرداری به امور مالیاتی را هم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: نشست‌هایی را برای این منظور برگزار کردیم تا این بدهی‌ها به شکل اقساط پرداخت شود.

عطایی تحقق ۹۱ درصدی درآمد یازده ماهه سال ۹۹ رابه نوعی در سالهای اخیر شهرداری رشت کم‌نظیر اعلام کرد و گفت: قطعا این امر ناشی از تدبیر شهردار، سیاست‌گذاری اعضای شورا، اجرای صحیح سیاست‌ها توسط معاونت مالی و اقتصادی و تلاش همکاران در همه مناطق و سازمان‌ها است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت ایجاد نظام مالی شفاف با برقراری نظام خزانه‌داری در شهرداری رشت را اتفاقی مطلوب خواند و اظهار داشت: این اتفاق مهم به همت همه همکاران‌مان در حوزه‌های مختلف شهرداری رشت رقم خورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم در ماه اخیر با ۲۵۰ پیمانکار بستانکار شهرداری رشت نشست‌هایی برگزار کنیم که طی آن مطالبات ایشان تعیین تکلیف و پرداخت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار