کد خبر : 73704
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400- 15: 9

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

حل مشکلات ترافیکی استان گیلان ضروری است

حل مشکلات ترافیکی استان گیلان ضروری است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۵۰۰ هزار خودرو شماره گذاری و وارد خیابان ها می شوند، گفت: نبود برنامه ریزی درست سبب وخیم تر شدن مشکل ترافیکی گیلان می شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور در نخستین همایش ملی پژوهشی «حمل و نقل و ترافیک» در سالن شهدای ناجا با اشاره به اینکه نخبگان باید برای حل مشکلات قدم اساسی بردارند، گفت: مشکلات ترافیکی یکی از معضلات جدی امروز است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: توانمندی جوانان و نخبگان علمی تا فضا پیشرفت کرده و شایسته نیست مسائلی مانند ترافیک حل نشده باقی بماند.

وی با بیان اینکه مشکل ترافیک یک روزه قابل حل نیست، تصریح کرد: نیروی انتظامی موضوع ترافیک را در اولویت خود می‌داند و آمادگی کامل برای هوشمندسازی شهر را داریم‌.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع معضل ترافیک برنامه ریزی اساسی داشته باشند، گفت: گیلان یک استان مسافر پذیر است و رفع مشکلات ترافیکی آن یک نیاز اساسی محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه سالانه بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در استان شماره گذاری و وارد خیابان‌ها می‌شو، د افزود: اگر برنامه ریزی درست برای ترافیک نشود اوضاع بدتر می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار