کد خبر : 83746
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401- 15: 19

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبرداد؛

حل مشکل تردد شهروندان در فاز دوم مسکن مهر رشت با اجرای خیابان ۳۵ متری

حل مشکل تردد شهروندان در فاز دوم مسکن مهر رشت با اجرای خیابان ۳۵ متری

کارگرنیا گفت: با اتمام کار احداث خیابان ۳۵ متری بخش قابل توجهی از مشکل تردد شهروندان ساکن در مسکن مهر رشت برطرف می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، محمد حسین واثق کارگرنیا در جمع خبری با موضوع مشکلات مسکن مهر رشت اظهار داشت: برای فاز دوم مسکن مهر رشت یک خیابان ۳۵ متری پیش‌بینی شده که خاکبرداری حدود چهار هزار متر مربع از این مسیر هم انجام شده است.

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که خیابان مذکور که بخش زیادی از کار آن انجام شده را در فاصله کوتاه زمانی به بهره‌برداری برسانیم و در این مورد حتما با شهردار رشت، شهردار منطقه و پیمانکار صحبتهایی را خواهم داشت.

 

 

 

کارگرنیا تصریح کرد: برای مسکن مهر رشت به طور کلی از همان ابتدای کار، زیرساخت لازم برای خیابان بندی و تردد شهروندان آن پیش‌بینی نشد و فقط شاهد ساخت و ساز در مجموعه شهرک بودیم اما با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همراهی  دستگاهای متولی در طول چهار پنج سال اخیر دو مسیر تردد جدید را اضافه کردیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه رینگ ۹۰ متری بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک شهر رشت و مسکن مهر را حل می‌کند ابراز داشت: برای تسریع در ساخت مسیر خیابان ۴۵ متری مجتمع مسکونی یاس حتما رایزنی خواهم کرد همچنین در مورد مسیر ناایمن دیگری هم که مردم از آن تردد میکنند و خود به خود به وجود آمده شهرداری باید بررسی‌های لازم را انجام دهد تا ایمن و قابل استفاده شود.

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: وضعیت بهبود روشنایی خیابان خرمشهر را هم به شدت پیگیریم تا در اسرع وقت کابل گذاری آن اجرایی شود البته در این حوزه شرکت برق هم مسئولیت دارد و انتظار است با شهرداری رشت همکاری لازم را داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار