کد خبر : 56713
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399- 46: 12

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

خانم شیرزاد و آقای عاقل منش! امروز زمان پاسخ گویی است

خانم شیرزاد و آقای عاقل منش! امروز زمان پاسخ گویی است

چرا در یک مصاحبه با رسانه های جمعی از مواضع و عملکردتان دفاع نمی کنید ؟ چرا در خفا گونه دیگری رفتار می کنید و در علن به شکلی دیگر؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان/ یاسرخداشناس: بالاخره پس از چند ماه تنش و درگیری و مقاومت های پیدا و پنهان، شهردار ناکارامد و تبلیغاتی رشت برکنار شد و ضروری است که شورای رشت به فوریت و با تعیین سرپرست و متعاقبا انتخاب شهردار ، بتواند زمان های از دست رفته را جبران و در مدت باقی مانده از عمر شورای پنجم به شهروندان خدمت کند. هم چنین از نهادهای نظارتی انتظار می رود بررسی ان چه که از تخلفات مالی و اداری شهر معزول رشت گفته می شود را در دستور کار قرار داده و اجازه ندهند تا مدیران وارداتی چندصباحی در استان تاخت و تاز نموده و بعد هم با فراع خاطر خارج شوند و …

روی نوشته ام با دو عضو شورای شهر رشت خانم شیرزاد و عاقل منش است که از ستون های حمایتی حاج محمدی شهردار معزول رشت بوده اند . این دو عضو شورا باید به افکار عمومی پاسخ دهند :
یک- شما به جریان اصول گرایی تعلق دارید و از سبد آرای نیروهای مذهبی برخوردار بوده اید اما چرا در عمل رفتار اصولگرایانه ندارید و متناسب با شرایط تغییر رفتار می دهید؟
دو- چرا شما در جبهه ای قرار می گیرید که منافع تان بر منافع شهروندان ترجیح دارد؟ این دوگانه را چگونه توجیه می کنید ؟
سه- چرا در یک مصاحبه با رسانه های جمعی از مواضع و عملکردتان دفاع نمی کنید ؟ چرا در خفا گونه دیگری رفتار می کنید و در علن به شکلی دیگر؟
چهار- دلایل دفاع شما از شهردار معزول چه بوده است ؟ از منظر شما چرا باید شهردار رشت به کارش ادامه می داد و ۸ عضو شورا اشتباه کرده اند ؟
پنج- از نظر شما کدام عملکرد شهردار معزول در جهت منافع شهروندان بوده است ؟
شش- ایا از نظر شما منافع شهر و شهروندان مهم است یا منافع شخصی؟ شما به کدام حقوق سهروندی وفادار بوده اید؟
هفت- به طور شفاف توضیح دهید که چه تعداد از نیروهای منتسب به شما در شهرداری جذب و یا در سیستم مدیریتی شهرداری مسئولیت گرفته اند ؟
هشت- به طور شفاف توصیح دهید آیا عمل آن عضو شورا که نیمی از اجاره منزل شهردار معزول را داد، تایید می کنید ؟
نه- از نظر شما پروژه گیل لند چرا باید در زمین موقوفه باغ رضوان ساخته می شد و در باره تخلفاتی که در ان مطرح بوده ، توضیح دهید ؟
ده- هزینه هایی که شما به شهروندان تحمیل کرده اید فراوان است اما چرا شهر و شهروندان باید چوب سیساست ها و حمایت شما را از شهردار معزول بخورند ؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار