کد خبر : 18332
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396- 40: 10

خدا آدم را “شغال” کند اما روباه صفت ننماید!

خدا آدم را “شغال” کند اما روباه صفت ننماید!

به جای رفتارهای شعاری و سیاسی و آینده نگری برای خود و اطرافیانت اندکی معقولانه و صادقانه پاسخ مردم را درباره شفافیت مالی اداره بدهید.

به گزارش گیلانستان/ سیاوش کاظمی: مسعود رهنما در بخشی از سخنانش منتقدینش را شغال خطاب نمود! این روزها وقتی یک عده دلسوز مردم پرده از برخی رموز بر میدارند صاحب القابی همچون یاوه گو و شغال میشوند.

اگر ایشان مردانگی دارند و این مطالب را قبول دارند و به مثابه بحث فایل صوتی خود ادعای دیگری ندارند به عنوان یک منتقد عملکرد مدیریتی حوزه ورزش لازم می بینم مطالبی را عرض نمایم:

۱-یاد امام راحل افتادم دید وقتی امریکا در مقابل حقایق افشا شده عصبانیست گفت امریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر…

۲-خدا ادم را شغال کند اما روباه صفت ننماید.

۳-مردم شریف یک انسان اگر از خود مطمئن هست با آغوش باز پذیرای نقد است.

۴-اما برادر محترم در جایگاه مدیر چه چیزی شما را عصبانی کرده که دهان باز نموده و خصایص خود را به دیگران منتصب میکنی؟

۵-با چه دلایلی از عملکرد خود دفاع میکنی اصلا واقعا چه زمانهائی را در اداره کل ورزش و جوانان می گذرانی ؟شنیده ها حاکی از آن است زمانهای زیادی از دوران مدیریت خود را صرف مربیگری و یا لابیگری برای ارتقاع خود و یا دوستان خاص و یا جذب اطرافیان و یا تحصیل نموده ای.

۶-فرمودید افتادن داماش را به کول شما انداخته اند. نه عزیزم شما علاوه بر ان مسئول افتادن ملوان و چوکا و شهرداری لنگرود هم هستید شما مسئول این هستید که ورزش استان در یک سبد تفکیکی در کشور در بین ۷ استان هفتم است دوست عزیز اگر مادربزرگ ما هم مدیر میشد تو هفت استان کمتر از هفتم نمی شد.

۷-به جای اینکه افتخار سپیدرود را متعلق به خود بدانی . مردانه بگو سپیدرود با غیرت بازیکنان و زحمت های کادر فنی و مالک بیچاره اش و همچنین هواداران متعصبشبه لیگ برتر رفت ظاهرا از تجمع طرفداران جلوی اداره کل و شعارهایشان در ورزشگاه بی خبرید شما الان هم کار خاصی نمی کنید امروز جائی خواندم نظر محمدی متعصب رانندگی بازیکنان را میکرد.

۸-به جای رفتارهای شعاری و سیاسی و آینده نگری برای خود و اطرافیانت اندکی معقولانه و صادقانه پاسخ مردم را درباره شفافیت مالی اداره بدهید.

۹-مفهوم خصوصی سازی را از که آموخته اید؟ از خصوصی نماینده قبلی صومعه سرا ؟ اون بیچاره اگر از اطرافیانش کسی را بر مسند گذاشت لااقل شاغل بودند شما اول جذب و بعد مسئولیت دادید!

۱۰-صادقانه به مردم بگوئید برادرزاده ها، خواهرزاده ها و دوستان و اشنایان نزدیک ششما چگونه جذب شده و بعد مسئولیت گرفتند؟ آیا دراین استان جوان جویای کار نیست؟

مردِ مومن! در حالی که در هر خانه چند بیکار زجه میزنند و پدران و مادران بیچاره شان خون گریه میکنند اداره کل را پر نموده ای از نازدانه های خود و دوستان آن وقت داعیه دفاع از حقوق مردم را داشته و منتقدینت را “شغال” خطاب میکنی؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار