کد خبر : 87184
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

استاندار گیلان:

خلاقیت و ایده پردازی چاشنی کار مدیران شهری باشد

خلاقیت و ایده پردازی چاشنی کار مدیران شهری باشد

استاندار گیلان با تاکید بر مطالعه کارشناسی پروژه‌های شهری گفت: خلاقیت و ایده پردازی چاشنی کار مدیران شهری باشد و از اجرای طرح‌های کلیشه‌ای و بدون نوآوری و ایده محوری پرهیز کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از پروژه‌های مدیریت شهری لاهیجان در دهه فجر، اظهار کرد: لاهیجان به عنوان پایتخت چای کشور و نگین درخشان گیلان همیشه در بخش‌های مختلف نقش آفرین بوده است.

 

وی با اشاره به ساماندهی تالاب حاجی آباد لاهیجان افزود: سوق سرمایه در نقاط مختلف شهری باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه توسعه شهری باید متوازن رخ دهد، گفت: خدمات دهی و توسعه باید در همه نقاط شهر صورت گیرد تا موجب رضایتمندی مردم شود.

 

عباسی با تاکید بر مطالعه کارشناسی پروژه‌های شهری، بیان کرد: قبل از شروع کار هر پروژه‌ای ابتدا باید مطالعه کارشناسی در خصوص آن صورت گیرد و معایب و محاسن آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه خلاقیت و ایده پردازی چاشنی کار مدیران شهری باشد، افزود: مدیران شهری از اجرای طرح‌های کلیشه‌ای و بدون نوآوری و ایده محوری پرهیز کنند.

 

استاندار گیلان با اشاره به سهل انگاری‌های صورت گرفته در احداث پل میدان گیل لاهیجان، بیان کرد: در اجرای برخی پروژه‌های شهری به دلیل نبود منطق مطالعه کارشناسی، هزینه‌های سنگین بر شهر تحمیل شده است.

 

عباسی با انتقاد از وجود ترافیک درون شهری در برخی شهرهای گیلان، اضافه کرد: مشکلات ترافیکی شهر لاهیجان باید تا قبل از نوروز برطرف شود و معاونت عمرانی استاندار این موضوع به جد پیگیری کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار