کد خبر : 7014
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

خوش رقصی برای آمریکا دیگر بس است/ دوران اصلاحات را فراموش نمی کنیم که با قلب آقا چه کردید

خوش رقصی برای آمریکا دیگر بس است/ دوران اصلاحات را فراموش نمی کنیم که با قلب آقا چه کردید

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جای تاسف است عده ای روشنفکرنما در دانشگاه پرچم آمریکا را از زیر پای دانشجویان جمع کنند و بعد بگویند مگر ما با آمریکا جنگ داریم؟! آقایان محترم! خوش رقصی برای آمریکا دیگر بس است.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سمیعی در یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) رشت با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه اظهار کرد: یادمان نرود این امنیت و آسایشی که امروز در زندگی شاهد آن هستیم، به برکت خون شهداست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه منتظر واقعی بودن برای امام زمان(عج) و فرهنگ انتظار به جامعه پویایی می بخشد، خاطرنشان کرد: روزی محضر حضرت آیت الله بهجت(ره) رسیدیم و از ایشان توصیه و نصیحتی طلب کردیم که فرمودند من آن روز نیستم ولی بدانید ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک است.

حجت الاسلام سمیعی در ادامه با اشاره به سخنان عده ای که خواهان به فراموشی سپردن فتنه هستند، تاکید کرد: فتنه به زمان بستگی ندارد، همچنان که در صدر اسلام فتنه هایی داشتیم، امروز هم فتنه و فتنه گرانی در جامعه داریم. آنهایی که میگویید “فتنه تا کی؟” مگر فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص فتنه را نمی دانید؟! آقا فرموده اند فتنه ای که در پیش داریم خطرناک تر از فتنه 88 است. تمام مستکبرین در جهان تلاششان بر این است که حق را باطل و باطل را برایمان حق جلوه دهند.

وی با اشاره به حواشی اخیر جهاد دانشگاهی گیلان ابراز نمود: جای تاسف است عده ای روشنفکرنما در دانشگاه پرچم آمریکا را از زیر پای دانشجویان جمع کنند و بعد بگویند مگر ما با آمریکا جنگ داریم؟! آقایان محترم! خوش رقصی برای آمریکا کافی است. بدانید این آمریکا است که با ما جنگ دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین افزود: ما فراموش نمی کنیم دوران دولت اصلاحات را که با قلب رهبر معظم انقلاب چه کردید! این قدر خوش رقصی برای آمریکا دیگر بس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار