کد خبر : 56316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

فرماندار رشت در نشست خبری:

در مراسمات محرم دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شد/ تاکنون هیچ رسانه‌ای را به دادگاه نکشانده‌ام/ با ارائه راهکار، از ما انتقاد کنید

در مراسمات محرم دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا  شد/ تاکنون هیچ رسانه‌ای را به دادگاه نکشانده‌ام/ با ارائه راهکار، از ما انتقاد کنید

فرماندار رشت عملکرد دولت در مبارزه با کرونا را خوب توصیف کرد و سلامت جامعه و دانش آموزان را از اولویت های فرمانداری دانست و گفت: به غیر از یک مورد که مربوط به تصمیم شورای تامین استان بود، هیچ رسانه ای را به دادگاه نکشانده ام.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، علی فتح اللهی در نشست خبری با بیان اینکه رسانه ها در فرهنگ‌سازی نقش آفرین هستند،اظهار کرد: با احساس وظیفه همه ی نقش های جامعه به درستی ایفا می شود.
وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت دستورالعمل ها افزود: برخی از موارد مانند تعطیلی تفرجگاه ها در اختیار ما بوده است اما اعتقادات مردم را نمی توانیم جلوگیری کنیم.
فرماندار رشت گفت: حرکت هیچ دستجاتی را در شهر رشت نداشتیم و به صورت ساکن در مکان، عزاداری کردند و اگر موردی گزارش شد توسط سازمان تبلیغات و فرمانداری جلوگیری به عمل آمد.
فتح اللهی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان و جامعه برای ما در اولویت است، تصریح کرد: اینطور نیست که ما تفاوتی بین دستورالعمل های عزاداری ها و مدارس قائل شده باشیم.
وی افزود: نمی توان درمدت کوتاهی، مردم را در عزاداری ها به شیوه ی کاملا بهداشتی انطباق داد
اما با این حال، در عزاداری ها دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد و موارد معدود گزارش شده نیز فقط مربوط به ازدحام مردم بود.
فرماندار رشت به شرایط خاص دولت برای مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط ما برای مبارزه با کرونا متفاوت از دیگر کشورها به لحاظ تامین دارو و ملزومات است، دولت عملکرد خوبی در مبارزه با کرونا داشته است.

فتح اللهی با درخواست از خبرنگاران مبنی برانتقاد از فرمانداری رشت افزود: همراه انتقادات خود راهکار و پیشنهاد ارائه دهید.

وی گفت: به غیر از موردی که مربوط به تصمیم شورای تامین استان بود، هیچ رسانه ای از طرف بنده دادگاهی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار