کد خبر : 68077
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400- 44: 17

دستور موکد شهردار رشت بر تسریع در بهره برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی طی یک ماه آینده

دستور موکد شهردار رشت بر تسریع در بهره برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی طی یک ماه آینده

شهردار رشت در بازدید از مجموعه تعمیرگاهی ماشین آلات شهرداری رشت بر تسریع در بهره برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی طی یک ماه آینده تاکید ورزید.

به گزارش گیلانستان، سید محمد احمدی صبح امروز (یکشنبه ۱۳ تیر) با حضور در مجموعه تعمیرگاهی ماشین آلات شهرداری، از روند تعمیر اتوبوس های درون شهری و فعالیت بخش فنی این مجموعه بازدید کرد.

شهردار رشت در این بازدید ضمن بررسی امکانات، تجهیزات فنی و آشنایی با پرسنل شاغل در مجموعه تعمیرگاهی، برای اورهال تجهیزات تعمیرگاه برنامه ریزی و تصمیم گیری نمود.

سید محمد احمدی توجه به حمل و نقل عمومی را از اولویت های مدیریت شهری عنوان نمود و گفت: تلاش ما بر این است تا با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در مجموعه فنی سازمان و رفع کمبودهای موجود در بحث قطعات و تجهیزات؛ با انجام تعمیرات و رفع نیازهای فنی در داخل استان، اتوبوس های بیشتری را برای خدمات دهی به همشهریان وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری های کشور در سال ۹۵ ، خاطر نشان کرد: ۱۰۱ دستگاه اتوبوس برای تعمیر به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین منتقل شده بود که با پیگیری های انجام شده ، ۵۲ دستگاه اتوبوس که قابلیت بازسازی داشته ، به شهر رشت باز گردانده شد و ۳۲ دستگاه اتوبوسی که قابلیت بازسازی نداشتند، برای فروش در قزوین باقی ماند تا درآمد حاصل از فروش این اتوبوس ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت هزینه شود.

وی در پایان با ارائه راهکارهایی برای ارتقاء کمی و کیفی تعمیرگاه، دستور مؤکد داد تا نسبت به انجام تعمیرات لازم و تجهیز اتوبوس ها در داخل مجموعه اقدام گردد و طی یک ماه آینده ۱۰ دستگاه اتوبوس مورد بهره برداری قرار گیرد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار