کد خبر : 77747
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

هشدار رئیس‌کل دادگستری گیلان به مسئولان؛

دستگاه قضا با ترک فعل مسئولان در عدم اجرای نشانه‌گذاری سواحل برخورد می‌کند

دستگاه قضا با ترک فعل مسئولان در عدم اجرای نشانه‌گذاری سواحل برخورد می‌کند

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: عدم اقدام به موقع مسئولان متولی برای اجرای طرح نشانه‌گذاری سواحل مصداق ترک فعل بوده و دستگاه قضایی با این موارد برخورد می‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات سواحل آزاد شده از اقدامات دولت جهت آزادسازی سواحل قدردانی کرد و اظهار داشت: دولت در ماده ۶۴ برنامه چهارم توسعه مکلف به آزادسازی سواحل و پس از آن مراحل دیگر شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات تفریحی و رفاهی در سواحل دریاها از حقوق مردم است و با تأکید بر اهمیت تأمین امنیت در سواحل خاطرنشان کرد: باید طرح‌های تفریحی ساحلی با تأمین امنیت برای عموم مردم در مناطق خاصی اجرایی شود.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با اشاره به ضرورت اجرای طرح نشانه‌گذاری سواحل پس از آزادسازی حریم آن ابراز داشت: باید طرح نشانه‌گذاری سواحل جهت جلوگیری از تعرض به این اراضی بعد از آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل و همچنین ۱۲ متر بعد از آن، آغاز شود.

خلیلی با بیان اینکه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی طبق قانون وظیفه تشخیص و شناسایی این محدوده را بر عهده دادند و باید به سرعت این طرح در استان گیلان اجرایی شود تصریح کرد: انتخاب منطقه‌ای به عنوان پایلوت و نمونه جهت اجرایی شدن طرح نشانه‌گذاری الزامی است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان ضرورت انجام اقدامات به موقع در این زمینه توسط متولیان امر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: عدم اقدام به موقع مسئولان و متولیان امر در این عرصه، مصداق ترک فعل بوده و دستگاه قضایی با این موارد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار