کد خبر : 93407
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402- 50: 12

فرمانده انتظامی فومن خبر داد؛

دستگیری سارق سیم های برق و اعتراف به ۶ فقره سرقت در فومن

دستگیری سارق سیم های برق و اعتراف به ۶ فقره سرقت در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت کابل برق در حوزه شهرستان فومن، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی برای پیگیری موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پس از تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات فنی، سارق شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

 

سرهنگ فیضی تصریح کرد: سارق ۳۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

وی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و افزود: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

سرهنگ فیضی اضافه کرد: مردم با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار