کد خبر : 83308
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد؛

دستگیری و احضار ۲۷ نفر از اراذل و اوباش در رودسر

دستگیری و احضار ۲۷ نفر از اراذل و اوباش در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و جمع‌آوری اراذل و اوباش ۱۹ نفر از این افراد دستگیر و ۸ نفر از آنها به پلیس امنیت احضار شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

وی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح ۲ روزه برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در این طرح ۱۹ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح ۸ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

 

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم، مطابق با قانون و در سایه حمایت‌های قضائی با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند و در این راستا به هیچ وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار