کد خبر : 90554
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402- 36: 19

دعوت آیت الله رمضانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت آیت الله رمضانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از اقشار مختلف مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گیلانستان، «آیت الله رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از اقشار مختلف مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

لرزش‌های هرساله بنیان رژیم غیر قانونی اسرائیل با فرارسیدن روز قدس منجر به سست شدن زیر ساخت‌های غصبی آن می‌شود به طوری که گسترش جریان اعتراضات اخیر داخلی این رژیم و پاسخ‌های بی وقفه نظامی جبهه مقاومت به جنایات صهیونیست‌ها و فرا گیر شدن نفرت مردمی از خوی استکباری رژیم غاصب در پهنه جهانی، مُهر تأیید بر افول غریب الوقوع این رژیم جعلی خواهد شد.

 

حضور فیزیکی و نزدیک شدن دشمن صهیونیستی به مرزهای میهن اسلامی، زحمت آوار شدن دلیر مردان ارتش و سپاه بر سر میهمان نا خوانده و میزبان جاهل را آسان و به صرفه خواهد نمود تا از موشک‌های دور بُرد و نقطه زن در زمان مقتضی دیگر بهره گیری شود.

 

بی گمان سیل خروشان اُمّت اسلام در سراسر جهان و فریاد رسای مردم ایران در جای جای میهن اسلامیمان در روز جهانی قدس به تقویت روند ایستادگی در مقابل رکورد دار ناقض حقوق بشر منجر شده تا مردم در بند فلسطین یک بار دیگر بر سرزمین مادری خود تسلط یافته و بیرق پیروزی را بر مناره دژهای مقاومت به اهتزاز درآورند.

 

مردم گیلان به شکرانه یک ماه روزه داری در ماه نزول قرآن و بهره معنوی از شب‌های قدر، روز جمعه ۲۵ فروردین به تأسی از کلام وحی و بر مبنای «فَاستَقِم کما اُ مِرت» و به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب به ادامه اعتراض اشغال قدس شریف و بروز خشم خود به هدایت فتنه‌های اخیر و تحمیل هزینه به کشور توسط این رژیم، پا در خیابان‌های گیلان شهید پرور گذاشته و سند مجدد مقاومت را با مُهر حضور خود تأیید خواهند نمود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار