کد خبر : 64995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400- 38: 18

دلنوشته زیبای سردار “هامون محمدی” در فراق فرمانده جبهه مقاومت

دلنوشته زیبای سردار “هامون محمدی” در فراق فرمانده جبهه مقاومت

.

به گزارش گیلانستان، سردار “هامون محمدی” از کنار حرم مطهر حضرت رقیه(س) در فراق سردار “محمدعلی حق بین” نوشت:

➕متن نوشته به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام به روح مرد صحنه های نبرد حق علیه باطل و درود بر افتخار آفرین میدان دفاع از حرم، سردار محمدعلی حق بین، معنای عینی ایمان، شجاعت، ایثار، بزرگی، محبت شرم و حیا، صبر و استقامت، مظلومیت و بی ادعایی.
محمد جان در آخرین دیدارمان گفتی؛ مرا با خودت به سوریه ببر که دیگر از این دنیای فانی خسته ام. خواستم حرف را عوض کنم گفتی در تصمیم جدی هستم و بیشتر از هر زمان می خواهم که به دوستان شهیدم ملحق شوم. چه زود دعایت مستجاب شد برادر. راستش را بخواهی اینجا همه تو را می شناسند. امروز شنیدم که بچه‌های نبل و الزهرا عکست را روی صفحه اول گوشی هایشان گذاشته‌اند…
مرحبا به این وفاداری. ما اما برایت چه کرده‌ایم؟
عزیز برادر از آن زمان که برای اولین بار در سنندج و در تیپ قدس دیدمت همیشه در چهره‌ات یا گرد و غبار میدان نبرد بود یا غم دوری از یاران شهیدت. دائم نگران انقلاب و ولایت بودی.
محمد جان من با تمام وجود آگاهم که برای کسب رضایت حضرت حق آرام و قرار نداشتی. چشمان خسته و قرمزت از بی‌خوابی در نبردهای حلب هرگز از یادم نخواهد رفت. خوشا به حالت که حلم و بردباری، توسل، توکل، ادب، احترام و تواضعت مدت‌هاست که زبانزد مدافعان حرم است. امروز همه اینجا سراغت را از ما گرفتند و تسلیت گفتند. آه و افسوس در غم فقدانت در کنار بارگاه حضرت رقیه(س) حاکم بود. همه به یاد تو و سردار حجازی عزیز گریستند و برایتان دعا کردند.
➕جان برادر، دیگر سختی ها، بی خوابی ها و غم هجران دوستان و درد جراحت‌های نبرد که در پیکر رنجیده‌ات بود به پایان رسید. آرام باش و در کنار دوستان شهیدت، علی الخصوص شهید والا مقام محمد اصغرخواه و برادر شهیدت، عند ربهم یرزقون باش. برایمان دعا کن و سلاممان را که آکنده از غم هجران است به یاران قدیمی برسان.
رفیق روزهای سخت، امروز با اشک چشم و از کنار حرم حضرت رقیه(س) بدرقه‌ات می کنم و از خداوند منان برای خانواده‌ی محترمت صبر و بردباری آرزومندم.
برادر همرزمت هامون

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار