کد خبر : 58308
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399- 22: 11

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم ویژه منتخبین انجمن های اسلامی پسران استان برگزار شد

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم ویژه منتخبین انجمن های اسلامی پسران استان برگزار شد

.

به گزارش گیلانستان، محمد لطیفی “مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان” در این دوره آموزشی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از سوی رهبر حکیم انقلاب بعنوان تشکل امین نامیده گردیده است، گفت: این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین تر می کند و باید تلاش کنیم اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

لطیفی، قدمت تشکیل این مجموعه، تحت نظارت نائب امام زمان(عج) بودن و تشکیل مجموعه با نگاه نیروهای انقلابی را از جمله ویژگی های منحصر به فرد اتحادیه برشمرد و افزود: پرورش یافته های این نهاد انقلابی متفاوت اند، لذا دانش آموزان ذیل انجمن های اسلامی در مدارس باید نسبت به بقیه از لحاظ علمی و عقیدتی تفاوت داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت هایش نهایت بهره را ببرد، تصریح کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید و از فرصت های تان برای خودسازی و دگرسازی استفاده کنید.

وی، نجات غریق بودن را از دیگر ویژگی های اعضای انجمن های اسلامی عنوان کرد و  ادامه داد: رهبر انقلاب اعضای این مجموعه را نجات غریق خطاب کردند، لذا شما باید اول خودتان را مجهز کنید و بسازید تا بتوانید همسالان و هم کلاسی هایتان را نجات دهید.

لطیفی، با تأکید بر اینکه مسئول انجمن اسلامی مدرسه باید نخبه باشد، تصریح کرد: شما باید جزء نخبگان مدرسه تان و از همه لحاظ بهتر و برتر از سایر دانش آموزان باشید.

حجت الاسلام مهدوی  “مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان” نیز در این دوره با اشاره به پیچیده‌تر شدن نبرد بین حق و باطل با گذر زمان اظهار داشت: در این دوره که شاهد سوء مدیریت‌ها و از سوی دیگر شاهد هجمه‌ فرهنگی دشمن هستیم، حرکت‌های انقلابی نباید در حالت انجماد باشد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی خطاب به دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: وجود فعالانه شما دانش‌آموزان در مدرسه و  برگزاری هیئت‌های مدرسه‌ای می‌تواند گرما بخش حرکت انقلابی اسلام ناب محمدی(ص) باشد.

کارگاه لیگ کتابخوانی، نحوه برگزاری هیئت، تشکیل قرارگاه، ایده پردازی برای مناسبت های ملی و مذهبی بخشی از کلاس های این دوره بود.

تبیین برنامه های ملی محوری، آشنایی با سامانه های تشکیلاتی، برنامه ریزی برای گرامیداشت ۱۳ آبان از دیگر کلاس های دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بود.

تجلیل از فعالین انجمن های اسلامی سال گذشته، برگزاری آئین تحلیف مسئولین انجمن های اسلامی، قرائت دسته جمعی میثاق نامه با شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و اهداء احکام مسئولیت از دیگر بخش های این دوره یک روزه بود.

گفتنی است در پایان این دوره دانش آموزان منتخب انجمن¬های اسلامی بعد از قرائت دسته جمعی میثاق نامه با شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و نشاندن امضاء پای عهد و پیمانشان، با اهداء لوح و یادبود از پدر این شهید مدافع حرم تکریم به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار