کد خبر : 59408
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399- 18: 11

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت مکلف به اجرای قانون پرداخت یارانه کالایی است

دولت مکلف به اجرای قانون پرداخت یارانه کالایی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تنگ معیشتی مردم، گفت: مجلس نیز با فروش اموال مازاد دولت و پرداخت یارانه کالایی موافق نیست اما دولت مکلف به اجرای این قانون است.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا مرحبا با اشاره به تکلیف مجلس مبنی بر پرداخت یارانه کالایی به اقشار آسیب‌پذیر، اظهار کرد: منشأ اعتبار موردنیاز برای اجرای طرح یارانه کالایی برای دولت ابهام دارد اما مشخص‌شده است.

وی با اشاره به محل اختصاص منابع لازم برای اجرای این طرح معیشتی، افزود: مقررشده تا دولت با فروش اموال مازاد منابع حاصل را به یارانه کالایی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت مکلف بر اجرای قانون مصوب مجلس است، گفت: اینکه دولت در اجرای قانون ارائه یارانه کالایی زیر بار نمی‌رود حق دارد اما در شرایط کنونی مجبور به این اقدام هستیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر کند، افزود: مجلس نیز فروش اموال دولتی و پرداخت یارانه از محل فروش آن را منطقی نمی‌داند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تنگ معیشتی مردم، بیان کرد: اکنون معیشت مردم تنگ، سفره مردم کوچک و بسیاری از اقشار مردم قادر به تأمین مایحتاج ضروری خود نیستند و ما مکلف به حمایت از مردم هستیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار