کد خبر : 61244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

در سفری به استان گیلان صورت گرفت؛

دیدار محسن رضایی و هیئت همراه با امام جمعه رشت + تصاویر

دیدار محسن رضایی و هیئت همراه با امام جمعه رشت + تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی فنا ناپذیر برای همه نسل ها عنوان کرد و گفت: جامعه ای که درصدد تمدن سازی است به شخصیت هایی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه با اشاره به اینکه جنابعالی از پیشگامان دفاع مقدس هستید اظهار کرد: ابتدای دوران دفاع مقدس فرمانده جوانی بودید و از انقلاب دفاع کردید.

وی بر ماندگاری خاطرات دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و جان خود را در راه ارزش های انقلاب و اسلام فدا کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هنوز ناگفته های بسیاری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تصریح کرد: زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام ابعاد برای همه درس است.

آیت الله فلاحتی، حاج قاسم سلیمانی را افتخار دنیای اسلام خواند و بیان کرد: سردار شهید سلیمانی مظهر تقوا و مالک اشتر مقام معظم رهبری بود.

وی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی فنا ناپذیر برای همه نسل ها عنوان کرد و گفت: جامعه ای که درصدد تمدن سازی است به شخصیت هایی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روحیه اخلاص و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز همه نیازمند روحیه رزمندگان در جبهه های دفاع مقدس هستیم.

آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را انسانی مخلص و ذوب در ولایت ذکر کرد و یادآور شد: ارزش های انقلاب باید در تمام گفتارها و رفتارها به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه در خدمت یادگاران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: دعا گوی شما که در صراط انقلاب بوده اید، هستیم.

حضور آیت الله فلاحتی در گیلان می تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نیز در دیدار مذکور با ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان گفت: مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در گیلان را به حضرتعالی تبریک می گویم.
محسن رضایی، گیلان را از استان های بسیار موثر در انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حضور جنابعالی و سایر دوستان در این استان می تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه انقلابی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس است، بیان کرد: روحیه انقلابی مهم ترین دستاورد امام(ره)، انقلاب و دفاع مقدس محسوب می شود و بقای آن به اخلاص است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایمان، روحیه انقلابی و ارزش ها را سرچشمه انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: اگر می خواهیم کشور پیشرفت و امنیت داشته باشد نیازمند روحیه انقلابی هستیم و روحانیت در راس دفاع از ارزش ها قرار دارد.

رضایی همچنین با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بعثتی راه انداخت که در تحلیل های مادی نمی گنجد، تصریح کرد: اکنون مسئولیت ما سنگین است و بچه های انقلاب باید با هم متحد شوند زیرا اگر مشکلات کشور ده برابر بیش از این باشد، می توانیم با برگشت به سرچشمه اقتدار خود از آن عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار