کد خبر : 58081
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399- 45: 12

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۲ خانواده معظم شهید و جانباز ۸۵ درصد ناجا + تصاویر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۲ خانواده معظم شهید و جانباز ۸۵ درصد ناجا + تصاویر

.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی به همراه سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان، سردار سهراب سجادی فرمانده مرزبانی گیلان و عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرامرز امینی جانباز ۸۵ درصد ناجا و خانواده های جانباز شهید حاج محمد فدوی بوستانی و شهید هوشنگ مرادی دیدار کرد.

امام جمعه رشت، هدف از دیدار جانبازان و خانواده معظم شهدا را عرض ارادت به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهیدان عنوان کرد و گفت: در این دیدارها می خواهیم به ارواح پر فتوح شهدا اعلام کنیم که راه مستحکم شما را هیچگاه فراموش نمی کنیم و تا این انقلاب هست، نام جانبازان و شهیدان جاوید خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جانبازان و خانواده شهدا ذخایر انقلاب هستند، اظهار کرد: اگر امروز مردم در آرامش و امنیت زندگی می کنند در سایه جانبازی و فداکاری جوانان این کشور است که جان خود را فدا کردند.

آیت الله فلاحتی به وجود روح مقاومت و ایستادگی در خانواده شهدا و جانبازان اشاره کرد و افزود: خانواده های معظم شهیدان و جانبازان همچنان در مسیر انقلاب اسلامی قرار دارند و این امر جای افتخار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدال افتخار جانبازان نزد خدای متعال محفوظ است، بیان کرد: همه قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان(عج) محسوب می شوند و این روحیه ایثار باید به نسل معاصر و بعدی انتقال داده شود.

جانباز شهید حاج محمد(فرهاد) فدوی بوستانی سال ۱۳۶۳ در عملیات مریوان دفاع مقدس از ناحیه پا، دست و قلب با ۷۰ درصد به جانبازی نائل آمد و پس از سال ها رنج، هفته گذشته به شهادت رسید.

جانباز فرامرز امینی بهمن ماه سال ۱۳۹۶ طی عملیات کشف مواد محترقه و منفجره از ناحیه دو چشم دچار حادثه شد و به افتخار ۸۵ درصد جانبازی نیروی انتظامی نائل آمد.

شهید هوشنگ مرادی سرباز نیروی انتظامی سال ۱۳۷۱ در مرزبانی از کشور در منطقه زابل به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار