کد خبر : 72834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۳۲

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

راهیابی ۱۰ گیلانی به چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

راهیابی ۱۰ گیلانی به چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۱۰ گیلانی به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰ گیلانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم راه یافتند، اظهار کرد: این افراد از میان ۱۶ قاری، حافظ، مرتل و مؤذن انتخاب شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه این افراد برگزیدگان مسابقات استانی قرآنی کریم گیلان هستند، افزود: ۱۵۰ قاری و حافظ گیلانی به مرحله منطقه‌ای چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم گیلان شرکت کرده بودند که برگزیدگان از میان آنها انتخاب شدند.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: «عاطفه ناصح» در رشته قرائت تحقیق، «هاجر خورشیدی» در رشته دعاخوانی و «مهدی عبرتی» در رشته ترتیل نمایندگان گیلان در این دوره از مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه «امید رضا رحیمی» و «سوگند رفیع زاده» در رشته حفظ کل و «زکیه صابر» در رشته حفظ ۲۰ جز به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند، اضافه کرد: در رشته تفسیر «مهدی ربیعی لاکمه سری»، «غلامرضا خداداد»، «مژگان نجفی» و «نسیم سالاری» به نمایندگی از گیلان در مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت می‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه مرحله نهایی مسابقات آوایی، اواخر آذرماه سال جاری به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری مرحله نهایی مسابقه تفسیر، ۲۰ آذر ماه به صورت مجازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار