کد خبر : 64885
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400- 42: 11

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

رتبه اول مشارکت کانونی برای کانون‌های مساجد آستانه اشرفیه در طرح «ایران قوی»

رتبه اول مشارکت کانونی برای کانون‌های مساجد آستانه اشرفیه در طرح «ایران قوی»

حجت الاسلام رضوانی نژاد از کسب رتبه اول استانی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان آستانه اشرفیه در طرح ملی «ایران قوی» در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به آغاز بهارانه فهما و لزوم مشارکت کانون‌ها در این رویداد و کسب امتیاز اظهارکرد: این رویداد در قالب بسته‌های ماه شعبان، رمضان و ایام سال نو در بازه زمانی ثبت فعالیت‌های بهارانه فهما از ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری اجرا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به تحلیل مشارکت کانون‌ها در فهمای سال ۹۹ در قالب طرح ملی«ایران قوی» اشاره کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان آستانه اشرفیه با کسب ۶۸ درصد امتیازات، بیشترین مشارکت را در سطح کانون‌های مساجد استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۳۱ کانون فرهنگی هنری مسجد است افزود: از ۵۴ عنوان فعالیت، ۱۸ عنوان دارای امتیاز صد درصد، ۱۸ عنوان دارای امتیاز بین ۹۷ تا ۵۰ درصد و مابقی زیر ۵۰ درصد بوده است.

رضوانی نژاد از شرکت همه کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان در کلیه آموزش‌ها و مسابقه‌های کتابخوانی خبر داد و تاکید کرد: مشارکت پایین کانون‌ها در برخی از عنوان برنامه‌ها موجب شد تا درصد امتیاز شهرستان نیز کاهش یابد. در برخی وارد نیز ثبت گروه و عدم ارسال اثر باعث کاهش درصد امتیازی شده است.

وی اعلام کرد: درصدهای زیر ۵۰ اگر چه عموما مربوط به آثار تولیدی است اما عدم مشارکت در مواردی چون ارائه طرح و ایده، ثبت هنرمندان و عضویت در شبکه اجتماعی موجب شد تا امتیازات قابل دست یابی را از دست دهند.

گفتنی است؛ دو کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا و کانون رقیه خاتون(س) روستای استخر بیجار شهرستان آستانه اشرفیه جز هشت کانون برتر استان در طرح ملی ایران قوی بودند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار