کد خبر : 74488
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400- 21: 8

این انتصاب را کجای دلمان بگذاریم؟!

رزومه فرماندار جدید انزلی؛ مدیری وفادار به دولت روحانی و مخالفی جدی با تفکرات رئیسی!

رزومه فرماندار جدید انزلی؛ مدیری وفادار به دولت روحانی و مخالفی جدی با تفکرات رئیسی!

فردی به عنوان فرماندار جدید انزلی منصوب شد که فرمانداری وفادار به دولت روحانی بوده و مخالف جدی آیت الله رئیسی در انتخابات ۹۶ بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، خبری در رسانه های گیلان منتشر شد که امیر جانبازی یکی از فرمانداران دولت قبل و از بانیان وضعیت فعلی استان گیلان که در دولت گذشته مدام پست مدیریتی داشته فرماندار انزلی شده است.

فردی که در دوران مسئولیتش به خصوص در لاهیجان از هیچ کوششی برای ضربه زدن به حامیان دولت رئیسی دریغ نکرد و هرچه در چنته مدیریتی داشت رو کرد تا خود را مدیری وفادار و همراه با دولت تدبیر و امید جلوه دهد.

تنها یک مورد از همراهی آقای فرماندار (دولت روحانی و رئیسی) را می توان، مخالفت شدید نسبت به انتصاب مدیر یکی از ستادهای های انتخاباتی آیت الله رئیسی در انتخابات سال ٩۶ به عنوان معاونت بهداشت شهرستان لاهیجان اشاره کرد.

حال اینکه چه شده اسدالله عباسی استاندار دولت آیت الله رئیسی در گیلان، این فرد را که سابقه مخالفت شدید با خود استاندار فعلی را دارد به عنوان فرماندار این شهرستان ساحلی انتخاب کرده، سوالی است که باید معاون سیاسی، استاندار، وزارت کشور و یا شاید خود رئیس جمهور آن را مورد بررسی جدی قرار دهد، اما هرچه که باشد آنچه که عیان است انتصابات این گونه نتیجه ای جز سرخوردگی و یاس نخبگان، نیروهای انقلابی و خانواده های شهداء در استان و آن شهرستان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار