کد خبر : 66120
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

رئیس بسیج رسانه گیلان:

رسانه ها مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

رسانه ها مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید برای امیدآفرینی تلاش کنند، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای انتخابات رأی باید از سوی رسانه های مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، مهدی پارسا غروب چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا، اظهار کرد: در ۲۰ سال گذشته تعداد رسانه‌ها بسیار کم بود اما اکنون فقط در استان گیلان ۴۴۰ رسانه مکتوب، مجازی فعالیت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان بیان کرد: با توجه به اینکه استان گیلان جز پنج استان برتر کشور در حوزه رسانه است، باید شرایط حال رسانه این استان بهتر از دیگر نقاط کشور باشد.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها باید جریان‌سازی کنند و زمانی موفق خواهیم بود که رسانه‌ها جریان‌ساز باشند.

پارسا تاکید کرد: به هر میزان تعدد رسانه‌های کشور افزایش پیدا کرده به همان میزان رسانه‌های غربی زیاد شده و هجمه‌شان نسبت به ناکارآمدی نظام افزایش یافته است و امروزه در صددند جلوی عزم راسخ ملت برای حضور پای صندوق‌های رأی را بگیرند.

رئیس بسیج رسانه گیلان به اینکه رسانه‌ها باید اولویت‌بندی داشته باشند، اشاره کرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ما به عنوان افسران جنگ رسانه‌ای نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نیاز مبرم جامعه در حوزه رسانه است، اظهار کرد: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است و بسیج رسانه باید در رسانه‌ها یک تحول اساسی ایجاد کند.

پارسا در ادامه اظهار کرد: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه قطعاً به دنبال آن هستیم تبدیل یک جبهه واحد در نیروهای انقلابی در رسانه‌ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع می‌کنیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه امروز بسیج رسانه پای کار هرگونه اقدام انقلابی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب است، افزود: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی به جامعه و همچنین حضور و مشارکت حداکثری مردم پای انتخابات رأی را انجام دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار