کد خبر : 92929
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402- 26: 20

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است / لزوم فضاسازی محیطی با پیوست فرهنگ اسلامی

رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است / لزوم فضاسازی محیطی با پیوست فرهنگ اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم فضاسازی محیطی شهر رودبار با پیوست فرهنگ اسلامی، گفت: رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر شنبه در نشست شئون فرهنگی در رودبار، اظهار کرد: رعایت شعائر اسلامی در ابعاد مختلف باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، افزود: امام راحل احیاگر شعائر اسلامی در کشور شد و با شکل دهی انقلاب اسلامی آن را بسط و گسترش داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دنبال حذف شور و شعور حسینی در جامعه است، گفت: تغییر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی از اهداف اصلی دشمن در جنگ رسانه‌ای شناختی است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در شرایط جنگ نرم وظیفه سنگینی داریم، اضافه کرد: حفظ سبک زندگی اسلامی متناسب با مقتضیات روز ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به قرارگیری رودبار در پیشانی گیلان، افزود: معارف اسلامی مذهبی در فضاسازی محیطی شهر پیاده سازی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از ظرفیت تبلیغی رودبار در بُعد معنویت بخشی گردشگران استفاده شود، گفت: رودبار به عنوان درگاه ورود میلیون‌ها مسافر به گیلان، می‌تواند نقطه اثرگذاری در تبلیغ دین باشد.

 

مهدوی با اشاره برخی مسائل آسیب پذیر در حوزه گردشگری و ورود مسافرین، اضافه کرد: رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است.

 

وی با تاکید بر فضاسازی محیطی با محوریت انقلاب اسلامی در ورودی گیلان، افزود: در ورودی شهر رودبار و استان گیلان با تصویرسازی فرمایشات و کلام امامین انقلاب، فضاسازی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تقویت مشارکت مردمی در کارهای فرهنگی، اضافه کرد: کارهای فرهنگی و تبلیغی با مشارکت مردمی اثرگذارتر است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار