کد خبر : 92780
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402- 50: 20

سرپرست فرمانداری رشت:

ساماندهی زباله سراوان در اولویت قرار دارد

ساماندهی زباله سراوان در اولویت قرار دارد

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به لزوم حرکت کاربردی در حوزه پسماند سراوان گفت: ساماندهی و بهسازی زباله سراوان در اولویت قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با محوریت بررسی مشکلات دهستان سراوان با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی زباله سراوان در اولویت قرار دارد.

 

وی با تاکید بر لزوم حرکت کاربردی در حوزه پسماند سراوان افزود: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است.

 

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی در دهستان سراوان بیان کرد: پروژه‌های مختلف آسفالت در داخل دهستان و محورهای مواصلاتی توسط بنیاد مسکن و اداره کل راهداری در حال انجام است که باید به سرانجام برسد.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه تعهدات دستگاه‌های اجرایی در حوزه سراوان تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه می‌شود، گفت: حسب دستور استاندار محترم که پیگیری جدی در حوزه سراوان می‌باشد، تمامی امورات در این حوزه بایستی طبق زمانبندی مشخص پیش برود و برای مردم عزیز سراوان ملموس باشد، در این راستا هیچ‌گونه عذری در پیشبرد امورات قابل پذیرش نیست.

 

وی با بیان اینکه برای حل مسئله سروان عزم ملی وجود دارد، افزود: آینده سراوان با حل مسئله پسماند بسیار زیبا، جذاب و به عنوان قطب گردشگری قابل تصور است.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکل برق سراوان اضافه کرد: با همت شرکت برق اقدامات خوبی در حوزه پوشش سراسری اجرای طرح کابل خودنگهدار صورت پذیرفته و تلاش بر این است که این طرح به صورت کامل در سراوان انجام و به بهره برداری برسد.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان بایستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات در حال انجام و صورت گرفته سراوان به مردم انتقال داده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار