کد خبر : 65253
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400- 50: 17

رئیس سازمان صمت گیلان:

سامانه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» در گیلان راه‌اندازی شد

سامانه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» در گیلان راه‌اندازی شد

رئیس سازمان صمت گیلان از راه‌اندازی سامانه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» در گیلان خبر داد و گفت: بررسی مشکلات تولید از اهداف این سامانه است.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» با هدف پیگیری مشکلات و درخواست‌های فعالان اقتصادی و همچنین دسترسی آسان به ستاد و ساماندهی بهینه چالش‌ها در گیلان راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در تمام نقاط کشور این سامانه در دسترس فعالان اقتصادی خواهد بود تصریح کرد: در کمترین زمان ممکن با استفاده از این سامانه به‌صورت مستمر و پایش به مشکلات رسیدگی خواهد شد.

دلق‌پوش خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند به آدرس tashil.stsm.ir مراجعه کرده و برای ثبت مشکلات مرتبط با زیربنایی نظیر؛ بدهی‌های معوق آب، برق، گاز، درخواست تسهیلات بانکی و تامین نقدینگی برای راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام اقدام کنند.

وی ابراز داشت: نماینده بانک‌ها و کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه طی نشستی در محل سازمان صمت گیلان چگونگی فرایند کار با این سامانه به آنها داده شده و لازم است به کلیه درخواست ثبت شده در سامانه، پاسخی شفاف ارائه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه ضروری است فعالان اقتصادی مدارک و مستندات خود را به‌صورت حضوری به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه دهند گفت: با راه‌اندازی سامانه دیگر نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار